středa 6. března 2019

Oblíbené podcasty

V září jsem začala chodit na vysokou školu a od té doby už nemám moc času.  Na rovinu vám řeknu, že když ten čas mám, tak se raději sejdu s kamarády, pustím si seriál nebo si přečtu knížku. Každopádně vím, že teď blog dost zanedbávám a chci to změnit. Momentálně jsem nemocná, a tak jsem si řekla, že by bylo fajn konečně vám zase něco napsat. :-)

Jelikož mi cesta do školy trvá hodinu, začala jsem poslouchat podcasty přes aplikaci Podcast Player, aby mi cesta rychleji utíkala. Je tedy jasné, na co se dnes zaměřím.
Vybrala jsem si pro vás podcasty, které sama poslouchám a trochu vám přiblížím jejich autory a zaměření.

1. Tereza Salte (TerezaInOslo) - V oblacích
Terezku už většina z vás asi zná. Je to blogerka, podnikatelka, ale i máma. Má norského manžela Johna Erika a syna Williama. V jejím podcastu s názvem V oblacích vás hlouběji provede svým životem, předá vám nejrůznější tipy a dozvíte se různé zajímavosti např. ze života v Norsku.

Zdroj: iTunes - Apple


2. Dominika Pokludová a Ditta Zavřelová - My dvě
Tyhle dvě kámošky jsou obě blogerky, youtuberky a Ditta je navíc dentální hygienistka. Jejich podcast My dvě je především pro holky. Holky sdílejí své zkušenosti a zážitky z dětství, podávají různé rady a tipy, jak se chovat ke kámoškám, mít ráda samu sebe aj.

Zdroj: DBlog


3. Jeremy a Audrey Roloff - BEHIND THE SCENES
Audrey a Jeremy jsou manželé, kteří kromě tohoto podcastu vydali i vlastní knihu s názvem A Love Letter Life. Kniha pojednává o jejich životním příběhu, o tom, jaké překážky museli překonat, ale také obsahuje tipy týkající se vztahů a manželství. Ve svém podcastu se zabývají tématem rodiny, víry, života aj.

Zdroj: iTunes - Apple


4. Rachel Spencer - The Journey to Worthy
Rachel měla poruchu příjmu potravy. Po vyléčení se rozhodla, že bude pomáhat ženám, aby se cítily sebevědomě a krásně ve svém těle. A o tomhle je i její podcast.

Zdroj: iTunes - Apple
Pokud posloucháte podcasty, budu ráda za vaše tipy. :-)
Vaše Kikuš.


0 komentářů:

Okomentovat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena