pondělí 24. prosince 2018

24 dní vděčnosti - 24. Rodina

Myslím, že jsem pro tento bod vděčnosti nemohla vybrat lepší den. Taky, že jsem to takhle plánovala. :-)

Jsem nesmírně vděčná za svou rodinu. Jasně, nebylo to vždy růžové, protože i rodiče se stále učí a taky dělají chyby, ale i tak jsem si nemohla přát lepší rodiče.

Moje sestra a bratr jsou taky super, i když brácha mě umí neskutečně provokovat a se sestrou jsem prvních pár let moc nevycházela, protože je o 6 let mladší. Ale musím říct, že teď je to úplně bezva a nemůžu si naše vztahy vynachválit.

Už se těším na společně strávené Vánoce. <3

A vám přeji, abyste si taky užili Vánoce co nejvíc a strávili je s těmi, které máte rádi. :-)

Vaše Kikuš.

Zdroj: Tumblr


0 komentářů:

Okomentovat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena