pondělí 4. dubna 2016

Mé oblíbené blogy

Krásné odpoledne Vám všem :)
Dnes jsem se rozhodla pro článek o blogerkách, které sleduji. Musím Vám říct, že jich je možná kolem 20, takže určitě nebudu vypisovat všechny. Jen ty hlavní, jejichž blog navštěvuji nejčastěji. Nebudu chodit okolo horké kaše a rovnou se na to vrhnu. :)

1. TEREZAINOSLO
Na tento blog jsem narazila před rokem. Projížděla jsem Facebookové stránky o blogerkách a na jedné z nich jsem našla právě tento blog. Zaujal mě hned první článek, který na hlavní stránce vyskočil a navnadil mě k tomu, abych četla další a další články. Díky této blogerce mě velmi zaujalo Norsko a jednou bych se tam chtěla podívat. Píše opravdu zajímavé články, najdete zde krom článků o Norsku, také články s DIY, něco o jejím životě apod. Opravdu ho doporučuji. :)
http://www.terezainoslo.com/

2. ANIE SONGE
Tento blog, to je prostě něco. Vždycky jsem se chtěla podívat na nějaký exotický ostrov, nebo na exotické místo. Tato blogerka popisuje své cestování a život v Thajsku, Malajsii, Bali, ale i v Anglii, kde její putování v podstatě začalo. Momentálně žije na Bali i se svým přítelem a pokud Vás zajímá, jaké to je, určitě na její blog mrkněte. ;)
http://aniesonge.com/

3. JOGÍNKA S.R.O.
Blog měl původně jiný název, ale blogerka ho poupravila a také si pohrála s obsahem článků. Jelikož se věnuji józe, tento blog je mi velmi blízký. S blogerkou jsem v kontaktu i přes Facebook. Momentálně pro mě připravuje jistý jógový program, takže jsem zvědavá, co to bude. :) Je zde spoustu zajímavých článků, určitě mrkněte. :)
http://joginkasro.blogspot.cz/

4. STYLISH COFFEE  
 Na tomto blogu najdete skvělé tipy na kavárny, články o cestování i módní inspiraci.
http://www.stylishcoffee.cz/

 5. LINDA TAYLLOR
Tento blog mi byl doporučen nedávno, když jsem žádala o tipy na zajímavé blogy. Přiznám se, že mě opravdu zaujal. Najdete zde zdravé recepty i tipy, články ze života v USA a mnoho dalšího.
http://www.lindatayllor.com/


Přeji Vám krásný zbytek dne.
Vaše Kikuš.

10 komentářů:

  1. Tak alespoň jsem objevila další blogy, znám jenom Terku a Verču ze Stylish Coffee

    OdpovědětVymazat
  2. Blog Terezi jsem také dříve četla. :) Ale bohužel teď na něj nějak zapomínám :D
    Aniesonge je úžasná osoba, je fakt neskutečná, mám ji tak i Lukáše a jejich blogy (teď už i vlogy) hrozně moc ráda. :D
    Na Stylish coffe také občas zavítám. :D
    Jogínku neznám, ale blog vypadá zajímavě.
    A na Lindu už jsem také narazila. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  3. Terezainoslo také čtu. A díky za super typy na nové blogy. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní, tak další nové blogy do sbírky.
    Jen tak dál, těším se na pokračování!
    S láskou Mí.
    http://mycrazydiary.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. jéééj♥ Ani nevieš ako ma potešilo že som sa tu našla:)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že jsem ti udělala radost. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nepodařilo se mi najít blog jogínka s.r.o., nevíš o tom, že by byl třeba někam přesunutý?

    OdpovědětVymazat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena