čtvrtek 11. srpna 2016

Meditace na splněná přání a ranní jóga

Přeji Vám krásné odpoledne. :)
Napadlo mě, že Vám napíšu takový malý tip na meditaci, kterou jsem si zkoušela pár dní zpátky a už za tak krátkou dobu jdou jasně vidět výsledky. 



Jedná se o meditaci na splněná přání.


 Našla jsem ji na této internetové stránce a věřte mi, že výsledky se dostavily rychle. Popis, jak tuto meditaci aplikovat najdete na již výše uvedeném odkazu, takže Vám to tady nemusím vypisovat. Na dané stránce najdete i video, které s meditací souvisí, ale já jsem ho při své meditaci nevyužila. Stačila mi svíčka, papír, propiska a pak už jsem mohla meditovat. 
Tuto meditaci můžete využít k většímu přísunu peněz, ke zdraví, ke splnění svých snů, přání aj.
Věřím, že pokud tuto meditaci vyzkoušíte - poznáte, že se něco změnilo k lepšímu. :)
Já se cítím mnohem lépe. Dneska jsem se ráno trošku protáhla jógou v kuchyni, když jsem vařila brambory k obědu, no a je mi skvěle. Také mi včera přišly dvě nové knížky. Tento rok jsem se hodně nasměrovala na esoteriku a s ní spojené věci, takže i knížky jsou s takovým hlubším podtextem. Pro ty, které zajímají jejich názvy - Hledej ve svém nitru a Snění navrací duši - Léčba šamanským sněním.



Přeji Vám krásný zbytek čtvrtku a brzy u dalšího článku! :)
Vaše Kikuš.



5 komentářů:

  1. Rannú jogu si počas leta nikdy neodpustím a každé ráno si dám aspoň polhodinku :) Musím povedať, že sa vždy potom dobre zrelaxujem :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujímavý článok, o tomto som ešte nepočula. Ja osobne cvičím niečo iné, no jógu si sem-tam neodpustím ʕ→ᴥ←ʔ

    ♡ * Le blog de la Licorne * ♡

    OdpovědětVymazat
  3. Kniha vypadá fakt dobře. Podívám se po ní. Jógu mám taky ráda. krásné se při ní uvolním a načerpám energii. Ale doposud jsem nenašla, jak při ní formovat tělo. :)

    OdpovědětVymazat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena