sobota 13. srpna 2016

Jeseníky - 1. den



Krásný večer všem, kteří čtete tento článek. :)
Dneska jsme s přítelem odjeli na naši společnou dovolenou do Jeseníků. Ovšem, není to tak růžové, jak to vypadá. Zřejmě se mi totiž rozjíždí angína, ráno jsem měla teplotu a po našem příjezdu - horečku.
Přítel mi pořád říká, že na to, že bych byla nemocná, nevypadám. :D Dělám si zábaly, kloktám a mám překvapivě dobrou náladu. :) Kdybych byla protivná, akorát by to kazilo atmosféru. No, ale přejděme k věci.
Po příjezdu do hotelu jsme byli mile překvapeni. :) Je to tady pěkné, útulné, pokoj je skvělý, je zde možnost stolního fotbálku, ping pongu, vířivky či sauny. Ve vířivce jsem dneska i byli, jelikož jsme ji měli rezervovanou.


Je tady navíc dětská postýlka a jedna přistýlka


Jsem opravdu nadšená. Máme pěkný výhled z okna, je tady i hotelová terasa na střeše (na tu máme výhled taky) a jednoduše je to tady skvělé. :)


Máme za sebou první večeři v hotelové restauraci a řeknu Vám, že tady vaří naprosto skvěle a obsluha je milá a laskavá.


Přítel se šel momentálně projít po okolí a já sedím v posteli a popíjím pomerančový džus. Jediné, co mi tady chvílemi vadí je hysterické dítě ve vedlejším pokoji. Jde to tady všechno dost slyšet. :)
Každopádně ani to, mi náladu nezkazí. :)
Přeji Vám pěkný zbytek večera. :)
Vaše Kikuš.



8 komentářů:

  1. V Andělu jsme byli na dovolené minulý rok :) Je to tam moc fajn.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to tam vážně moc pěkný Kiki :3. Líbí se mi, jak vám připravili postel - když jsme byli na dovolený my, neobtěžovali se s tím. Jinak je blbý, že ti začíná angína, ale ta výřivka ti mohla ulevit, ne? Užívejte si to tam oba ♥

    OdpovědětVymazat
  3. V jesenikach sem byla jen jednou. Vetsinou jezdime do krkonos, kazdopadne hory mam proste rada :)

    OdpovědětVymazat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena