pátek 29. března 2019

My reading place

Ahoj, dnes mám pro vás jen takový kratší článek, protože bych se chtěla blogu více věnovat a častěji na něj psát. Je taky dost možné, že v blízké době budou probíhat nějaké úpravy. Ať už to bude design blogu nebo také název blogu. Přemýšlím totiž, že bych ho změnila. Jen ještě nevím jak. To se samozřejmě případně dozvíte, že jo. :-D

No a já se s vámi dnes chci podělit o mou novou radost. Po třech měsících uvažování jsem totiž neodolala a minulý víkend jsme s Tomem jeli do Ikey (chápejte IKEA), kde jsem si koupila své vysněné křeslo do čtecího koutku. Mimo jiné jsem rovnou koupila i polštář a lampičku. Musí to být přece pohodlné ne?!

No a jelikož mám knížek dost a taky ráda čtu, přece ten čtecí koutek musím mít. No a jak vypadá? Podívejte se sami.

Křeslo ušák STRANDMON



Tak a já se jdu pustit do čtení. :-)

Vaše Kikuš.

2 komentářů:

  1. Vypadá parádně. Musím říct, že už jsem ho viděla na množství blogů (IKEA, že, nakupujeme tam každý druhý, takže se není co divit) a pokaždé na mě udělalo dojem. Vypadá parádně. A polštář s lampou to krásně doplnuje. Lampa vypadá, že bude na čtení ideální, vydává hodně světla. :)

    OdpovědětVymazat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena