sobota 1. prosince 2018

24 dní vděčnosti - 1. zdraví

Po delší době se vám opět ozývám a dokonce mám i nápad. :-D Když máme ten měsíc Vánoc, řekla jsem si, že bych vám chtěla každý den napsat, za co jsem vděčná. Možná vám to přijde jako hloupost, ale v dnešní uspěchané době si to mnohdy neuvědomujeme. Já osobně jsem si chtěla pravidelně psát seznam vděčností, ale přemohla mě lenost, takže když to budu mít takhle oficiálně, mohlo by mě to pořádně nakopnout. :-D

Smyslem tedy je, psát vám od 1. do 24. prosince krátký článeček o něčem, za co jsem vděčná. A třeba to nakopne i vás a začnete si psát svůj seznam. Nebo si to JEN uvědomíte a váš život hned bude plný malých zázraků.

A teď už můžu přejít k prvnímu bodu, a tím je - ZDRAVÍ.

Jsem nesmírně vděčná za to, že jsem zdravá. Můžu používat ruce, nohy, všechny smysly a to bez komplikací. Nemám žádná zdravotní omezení, což je v dnešní době skoro zázrak, jelikož v mém okolí jsou samé alergie, tetanie apod.

Řekla bych, že tohle je ten nejdůležitější bod. Lidé si totiž mnohdy neuvědomují, že být zdravý není věčné. Jednou nás přemůže stáří, nehoda či závažná nemoc a v některých případech už není návratu. Proto poděkujte svému tělu za všechno, co pro vás dělá a buďte na něj hodní. Važte si toho, že jste zdraví, protože mi věřte, že je mnoho lidí, kteří jsou na tom hůř než vy. A tohle platí v každém případě.

Vaše Kikuš.
Zdroj: Tumblr



3 komentářů:

  1. Sice je tohle už trošku starší post, ale domnívám se, že toto téma nebude nikdy neaktuální.
    Navíc máš naprostou pravdu, v dnešní uspěchané době nemá nikdo "na nic čas". Takže seznam vděčnosti je podle mě skvělý nápad. A Zdraví je jedna z nejdůležitějších věci v životě. Ať už se jedná o zdraví naše nebo našich nejbližších. Od desíti let řeším stále nějaké zdravotní problémy. Poslední cca dva roky musím říct, že došlo k dost rapidnímu zlepšení po všech směrech a i díky tomu jsem moc štastná. Přesto, že jsou moje zdravoní problémy nepříjemné, tak vím, že jsou an tom jak říkáš - lidé mnohem mnohem hůř a jsem ráda za to co mám. :) Že můžu relativně normálně fungovat bez větších omezení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí, že máš zdravotní problémy. Tak ti držím palce, aby se to i nadále zlepšovalo. :)

      Vymazat
    2. Děkuji. :) Jak říkám, dost se to zlepšilo, takže defacto normálně funguju. :)

      Vymazat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena