neděle 2. prosince 2018

24 dní vděčnosti - 2. jídlo

Máme tady neděli, což znamená druhý den projektu s názvem 24 dní vděčnosti. Jako další bod jsem si zvolila jídlo. Abyste věděli, nemám to seřazené podle důležitosti, protože jsou body, které chci sdílet v určité dny - nebo alespoň jeden významný. :-D

Jsem vděčná za jídlo, jelikož mám často hlad a tím pádem jsem protivná. Což není moc příjemné pro Toma, jelikož jsem pak protivná na něj. :-D Takže jídlo je mnohdy záchrana. Asi jako většina lidí, mám prostě ráda jídlo. A je neskutečné, jaké máme možnosti. Co všechno si můžeme koupit a někdy je těch možností až moc, protože nevíme, co si koupit dřív. Je tolik druhů kuchyně, zdravého a nezdravého jídla, ovoce, zeleniny... Ještě, když si vzpomeneme na události minulého století, měli bychom si prostě všeho vážit.

A já jsem ráda, že si můžu dát to, na co mám prostě chuť. Ať už je to sladké, slané, ovoce, zelenina apod.

Děkuji <3

Vaše Kikuš.
Zdroj: Tumblr

2 komentářů:

  1. Hihi, já to mám úplně stejně. Jídlo je prostě moje všechno, a když mám hlad a přítel mě nenechá hned se jít najíst, tak jsem pak protivná :-D

    http://happi-er.blog.cz

    OdpovědětVymazat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena