pondělí 29. října 2018

Květná zahrada v Kroměříži


Milí čtenáři, řekla jsem si, že když je teď venku taková zima, bylo by fajn zavzpomínat si na letní zážitky. Jelikož jsem vám toho o mém létě moc nenapsala, alespoň mám o čem psát teď a třeba vám dám inspiraci na váš výlet.
Letos jsme s přítelem navštívili Květnou zahradu v Kroměříži. Byla to neskutečná nádhera. Vyšlo nám ten den i počasí, takže nám krásně zářilo sluníčko a bylo teplo. Jediné mínus z tohoto výletu - přítel byl zklamaný, že si nemohl o květinách číst. Mohli jsme obdivovat jejich krásu, ale Tom se o nich chtěl i něco dozvědět a to jaksi nevyšlo. Každopádně výlet byl perfektní a já vám ukážu pár fotek.





Zahrada se skládá z několika částí a je poměrně velká. Najdete zde několik fontán, kopce, rotundu, bludiště apod.







Mimo jiné jsme si zašli i do kavárny Velo CAFÉ, která je velmi útulná, je zde milá obsluha a vynikající limonády.


A co vy? Byli jste v Kroměříži?
Vaše Kikuš.

2 komentářů:

  1. Zdravím moc pěkný fotky. Já se svou rodinou zahradu navštívil v roce 2014 v létě. Velká část téhda procházela rekonstrukcí přesto bylo na co se dívat. Tvé fotky mi připomněli že bych se tam mohl zase někdy s rodinkou vydat. :-) Je fajn že Vám počasí vyšlo. Pokud někoho bude zajímat pár dotek z roku 2014 tak s dovolením přikládám link na starší článek u mě na blogu.

    ijacek.007

    OdpovědětVymazat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena