neděle 13. srpna 2017

Krkonoše - 3. a 4. den

3. den
Třetí den nás (hlavně mě) čekalo to nejhorší..výšlap na Sněžku. Původně jsme měli v plánu si ji do půlky vyjet, ale z toho nakonec sešlo.
Auto jsme nechali na parkovišti a začali naši výpravu. Šli jsme po žluté trase. Tomík si myslel, že to bude cesta po asfaltce. Prdlajs. Šli jsme lesní cestou, kde byly samé velké kameny a já myslela, že zavraždím každého, koho potkám. Hlavně Toma.


Přiznám se - já hory nesnáším. Nebo spíš nesnáším ty výšlapy na ně. :D No..ušli jsme minimálně 2 kilometry a došli jsme na Růžovou horu, kde jsme si dali oběd.
Následně jsme pokračovali v cestě na Sněžku. Zbývalo nám něco přes 3 kilometry. Cesta byla v pohodě, až do té doby, než jsme se dostali na schody. Myslela jsem, že vypustím duši. V duchu jsem nadávala, vztekala se a dávala si pauzu snad po 5 schodech. (No..někdy jsem jich ušla i 20 v kuse).


Když jsme vylezli na vrchol, foukalo jako blázen. Musela jsem si dát mikinu s kapucí, protože to bylo šílené. Nahoře jsme moc dlouho nebyli. Řekla bych tak 10-15 minut, a pak jsme šli opět dolů. Došli jsme k Růžové hoře, kde jsme si zaplatili lanovku, a pak už jen čekali ve frontě.
Lanovka byla příjemnou změnou. Dojeli jsme dolů k Peci pod Sněžkou. Sešli k autu a hurááá do penzionu. Tam už to byla pohodička. :) ...(Fotky jsou v horší kvalitě, jelikož pocházejí z mobilu).
 



No, tohle je pěkně blbá fotka, ale je jediná, kterou z vrcholu máme. :-D
4. den
Poslední den jsme jeli opět zpátky domů. V Hradci jsme se zastavili na oběd a když jsme jeli přes Hořice, Tomík mi koupil Hořické trubičky. <3 Kokosové, vanilkové a s lískovým oříškem. Juhůůůů. :-D
Byla to krásná dovolená a brzy se dočkáte článků z naší dovolené v Českém středohoří, kde momentálně jsme. :)
Vaše Kikuš.

0 komentářů:

Okomentovat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena