středa 9. srpna 2017

Krkonoše - 1. a 2. den

S přítelem jsme jeli letos znovu na dovolenou do hor. Tentokrát to byly Krkonoše a tady je článek o nich! :)
1. den
Vyjížděli jsme asi kolem půl 9. Občas jsme udělali hygienickou přestávku na benzínce, koupili jídlo a pití za Shell body, které měl Tomík na kartě a taky jsme si udělali zastávku v Litomyšli. Řekli jsme si totiž, že se půjdeme podívat na zámek. Přijeli jsme asi v 11:45 a další prohlídka byla ve 13:00. Takže jsme si exteriér a okolí zámku prošli nejdřív sami, koupili jsme pohlednice a chvíli seděli v zámecké zahradě. Potom jsme si koupili vstupenky a čekali na průvodce. Ten byl mladý a přišel ve skvělém oblečku. :D Zde je foto.

Provedl nás interiérem zámku a bylo to moc fajn. Dozvěděli jsme se pár zajímavých věcí a myslím, že za nás oba mohu říci, že to je moc pěkný zámek. Jo a podotknu, že jsme si kupovali jen základní okruh a prohlídka trvala 50 minut. Patřila do něj prohlídka divadélka a 12 pokojů. (Byla možnost i rozšířeného okruhu, který trval 90 minut).

Po skončení prohlídky jsme se vydali směr naše místo ubytování - tedy Penzion Stará Škola.
Měli jsme objednaný apartmán a byli jsme velmi překvapení, jak velký prostor to byl. Já byla nejvíce nadšená z masážní vany a taky z velké a velmi pohodlné postele. No, jen se podívejte sami. :)

No a následně jsme šli na večeři. Měli jsme vynikající polévku, jen už nevím, jaká to byla. :D A také kuřecí plátek s omáčkou a rýží. To byla mňamka! :) Vařili tam velmi dobře, pokoj byl moc pěkný a velký, milá obsluha, celkem dobré ceny nápojů, také zahrada s posezením, trampolínou a bazénem a nádherné okolí. Byla jsem velmi nadšená! :)
2. den
Ráno jsme se vzbudili, chvíli polehávali, a potom jsme šli na snídani. Ta byla od 8:00 do 9:30. Já si dala rohlík se sýrem a jablečný džus. Po snídani jsme si nachystali věci a mířili jsme směr ZOO Dvůr Králové.

Ve chvíli, kdy jsme zaplatili vstupné jsem už byla naprosto ohromená. ZOO byla obrovská, zvířata byla v podstatě na volno a ten safaribus! Měla jsem žirafy nebo třeba zebry úplně blizoučko! :) Byla to nádhera! Bohužel jsme ji asi neprošli celou, jelikož jsme ve 14:00 museli být v Hradci Králové, v kavárně U Lišáka.  Měli jsme tam přes Slevomat objednaný salátek s kuřecím masem, který byl vynikající. Po skvělém obědě jsme jeli ještě do Futura v Hradci a následně zpět do penzionu.

Večeře byla opět moc dobrá, my si po večeři dali masážní vanu s obrovskou pěnou a byli jsme spokojení. :)
- Už brzy se můžete těšit na další článek z naší dovolené. :)