neděle 20. srpna 2017

České středohoří - 1. část

Jak už jsem se zmínila v minulém článku - naší další dovolenou bylo České středohoří. Jeli jsme do obce Svinčice, kde jsme byli ubytovaní v hotelu Ring. Pokoj byl útulný, jídlo bylo skvělé, velmi milá a usměvavá obsluha, měli jsme možnost si vypůjčit složku s tipy na výlety, půjčit si různé hry, jít si zahrát ping pong, šipky, jít do posilovny, sauny..
Opravdu zde bylo spoustu možností.
1. den
První den to byla typicky cesta tam. Není důvod ji rozepisovat, protože se nedělo nic zajímavého. Následně jsme se ubytovali, odpočívali a dali si vynikající večeři.

2. den
Další den to bylo také další lenošení. Oba jsme byli unavení z cesty, která trvala 7 hodin, takže jsme si ráno zašli na snídani, potom jsme si obešli okolí Svinčic, měli jsme krásný výhled, venku na louce byli koníčci a bylo to hezké. :) Následně jsme se vrátili do hotelu a znovu usnuli v náruči. :-)
Když jsme se probudili, bylo 12 hodin. Uvařili jsme si těstoviny v kelímku a vydali se do víru velkoměsta. :-D Do Mostu. Bohužel nám ale začalo pršet, takž se naše původní plány (navštívit centrum) trochu změnili a akorát jsme si zajeli na hrad Hněvín, který byl ale moc krásný.
Jeho součástí byla i věž s výhledem na město Most a také hvězdárna. Hrad se využívá převážně jako restaurace a ubytovací prostor, ale i přesto tam bylo plno lidí, kteří si přišli hrad projít jen tak. Stejně jako my. :)
No a potom jsme si zajeli ještě do Kauflandu něco málo nakoupit a pak huráá zpátky do hotelu.

3. den
Třetí den nás čekal výlet do ZOO Ústí nad Labem. Už když jsme přijeli, vůbec mi to jako ZOO nepřipadalo. Každopádně hned po zaplacení nás uvítali tuleni, následně opice, vydra, medvídek..opět tam bylo spoustu zvířat. Taky jich hodně ještě v 10 ráno spinkalo. :)
ZOO byla pěkná, ale více se mi líbila ZOO Dvůr Králové. Tomík tam chtěl hlavně kvůli tučňákům a když jsme přijeli, zjistili jsme, že tučňáci tam ještě nejsou. Zrovna jim stavěli výběh. Takže trošku zklamání.
Následně jsme si zajeli na oběd, a pak zpátky do hotelu. Půjčili jsme si hru a na hotelové terase ji hráli, popíjeli jahodový džus a pivo a já všechny 3 kola vyhrála. :-D Nevím, jak se ta hra jmenovala, ale byla to deskovka, jak pro děti tak dospělé. Odpovídalo se na různé otázky ze světa a následně se za správnou odpověď sbírali trojúhelníčky do kolečka atd.. :-D
Občas to byla docela sranda. :)

No a vy se můžete brzy těšit na pokračování. :-)