pondělí 29. května 2017

Španělsko - 2. a 3. den

Dobrý večer,
jelikož jsme druhý den nebyly až tak aktivní, spojila jsem článek o dni druhém ke dni třetímu. Což si myslím, že vůbec nevadí, takže pojďme na to. :)
Ráno jsem si hezky přispala, ale neměla jsem moc času to vstřebat, protože jsme pospíchaly na snídani, i z toho důvodu, že mamka se nepodívala do kolika hodin je. Takže jsme spěchaly, protože zbývalo nějakých 20 minut do zavření restaurace.
Po snídani jsme se převlékly do plavek a šly se podívat na střechu hotelu, kde se nachází bar, menší bazínek a dvě vířivky. Jelikož ráno bylo celkem zataženo a okolí pokryla hustá mlha, řekly jsme si, že k moři zajdeme odpoledne. Šly jsme tedy do vířivky. Ve vířivce jsme strávily velké množství času a byly jsme tam do jedné odpoledne. Potom jsme šly na pokoj a daly si chvíli pauzu před obědem. Nutno podotknout, že jsem se už stihla spálit.

Po obědě jsme se doslova válely v posteli a uvažovaly, co dál. Jelikož je ve Španělsku od 1 do 4 siesta, některé obchody, restaurace apod. jsou zavřené. My jsme si tedy udělaly siestu taky a z pokoje jsme odešly někdy po 3. odpoledne, kdy jsme si to namířily rovnou do baru. Nebudu Vám lhát, mám pocit, že se tady ze mě klidně může stát alkoholička, přitom doma piju minimálně. :D Hold je potřeba si některé věci vyzkoušet a ochutnávat. Obzvlášť, když jste v jiné destinaci než v Česku. :)

Místo, kde nám nalévají drinky např. Anas či Carlos :D

Potom jsme se vydaly k moři. Moře bylo studenější než první den, ale tím, že jsme tam hned skočily celé, se zmírnil náš šok z ledové vody. Moře bylo velmi neklidné a bouřlivé. Posílalo k nám velké vlny, které nás odnášely zpět na břeh. Každopádně jsme se v moři krásně pohoupaly a bylo nám fajn. :)
Když jsme se vracely od moře, zjistila jsem, že taška, kterou jsem si kupovala 1. den je poškozená. Zkusily jsme zajít do obchodu a paní byla tak milá, že mi nabídla výměnu. Takže jsem si vzala pevnější se sovím potiskem, doplatila jsem dvě eura a jsem spokojená. Lidé jsou tady převážně skvělí. Mají smysl pro humor, cit pro tanec, rozdávají úsměvy a celkově jsem tady, díky atmosféře, kterou ONI vytvářejí, velmi šťastná. :)

Poté jsme šly na večeři. Po večeři jsme šly (nečekaně) do baru, pro pivo, pak pro sangrii s colou..
Seděly jsme tam do 9. Pak jsme se šly podívat na večerní atmosféru a prošly jsme si obchody. Následně jsme šly ještě na chvíli k baru a pak na pokoj, kde jsme odpočívaly a já začala rozepisovat tento článek.

Jo a to nemůžu opomenout, že se mi povedlo si některé fotky smazat, takže jsme ještě kolem půlnoci stahovaly programy a snažily se obnovit data, což nakonec vyšlo! :) Tahle dovolená prostě není bez problémů. :D
Třetí den jsme vstaly a přišly na snídani včas, bez zbytečných spěchů. :) Po snídani jsme šly k moři, kde jsme byly do 1 odpoledne. Moře bylo opět bouřlivé a sluníčko silně svítilo.
Následně jsme šly na oběd, daly si siestu, a potom jsme se vydaly do obchodů, kde mají spoustu krásných (a taky drahých) věcí. Což znamená, že jsme zase utrácely za suvenýry jak pro ostatní, tak i pro nás. :D

Mamka mi koupila tričko a já si v dalším obchodě koupila jedno podobné taky, protože ten potisk mě zaujal a to triko jsem jednoduše musela mít. :D

Pak jsme zašly do baru na colu, no a poté na střechu hotelu do vířivky.
Teď nás čeká večeře a co bude pak, to ještě nemáme tušení. Každopádně musíme jít spát dříve, jelikož zítra jedeme do Barcelony. :)