neděle 28. května 2017

Španělsko - 1. den

Dobrý večer,
ani jsem Vám nestačila říct, že odjíždím do Španělska, přesněji na pobřeží Costa Brava -  poblíž města Lloret de Mar. :)

Náš hotel :)

Jela jsem s mamkou, protože to byl vzájemný dárek k našim lednovým narozeninám. Vyjížděly jsme včera o půl 4 ráno a co by to bylo za dovolenou, bez problémů, že jo? :D Nejprve nám změnili instrukce cesty, takže jsme jely z Frýdku-Místku do Brna autem, z Brna do Prahy autobusem Student Agency, z Prahy-Florenc do Praha-Stodůlky taxíkem a odtud už přestup na autobus cestovní kanceláře INEX, který nás dovezl až sem. :)

Je tady spousta palem! :)

Jaké byly další komplikace? Když jsme dojely do Prahy, nevěděly jsme kam jít a kde nás čeká taxík. Jelikož se mamce vypnul telefon, volaly jsme z mého telefonu do cestovky, potom taxikářovi, ten pak volal na dispečink, protože už odjel a vzal tu zakázku jiný kolega, no a asi po 5-10 minutách trápení, jsme se dovolaly taxikáři, kterého jsme zastihly na poslední chvíli a ten nás odvezl tam, kam jsme potřebovaly. Bohužel jsme měly 20 minut zpoždění, takže ostatní cestující nejspíš nebyli nadšeni, avšak..počkali na nás. :)
Přestávky během cesty byly pravidelné, převážně 30 minut dlouhé a bez zbytečných komplikací.
Do hotelu jsme dorazily někdy před 7 ráno a do pokoje jsme se mohly dostat až v 1. Než jsme se ale do hotelu vůbec dostaly, měly jsme další problém. Nemohly jsme nalézt naše zavazadla. Trvalo to nějakou dobu, než se prohledal celý zavazadlový prostor a my už jsme trochu vyšilovaly..ale dopadlo to dobře. :)
Jelikož jsme tedy měly do jedné čas, požádaly jsme o mapku a šly hledat moře. Našly jsme ho za chviličku. Bylo kousek od hotelu. Hned jsme si namočily nohy a obdivovaly jeho průzračnost. Škoda jen, že pláž je kamínková a hrozně se Vám tam boří nohy..to bude ještě sranda.

Pak jsme si sedly na chvíli do hotelové haly a daly si Birella, kterého jsme si s sebou přivezly. Jelikož čas plynul pomalu, šly jsme si obejít obchody, které jsou naproti hotelu a stavily se do místní restaurace na snídaňové menu, které bylo doslova anglické. Seděly jsme, pily kávičku, jedly, pily pomerančový džus a rozjímaly nad tou krásou. Řeknu Vám, že i přes všechny ty komplikace, je to prostě super! :)
Máme All inclusive kartičky, které můžeme využívat například u hotelového baru či v ostatních hotelech s označením H-Top, což jsem už samozřejmě využila. :)

Systém recyklování

Jelikož jsme byly odpoledne po dlouhé cestě unavené, udělaly jsme si volno od 1 do 4 odpoledne a dokonce jsem usla i já. Potom jsme si obešly hotel a jeho okolí a koupily jsme si tašky a já už i nějaké suvenýry. :)

Taky jsme skajpovaly s domovem a byly na informační schůzce ohledně chodu hotelu apod. Po schůzi jsme šly na večeři, kde byl obrovský výběr zeleniny, ovoce, příloh, zákusků aj. Mohly jsme si vzít cokoliv jsme chtěly, takže z toho pak byl trochu mišmaš. Jo a já si chtěla dát cibulové kroužky ze kterých se nakonec vyklubaly kalamáry.

Po večeři jsme se vydaly k moři, kde jsme nafotily pár pěkných fotek, daly si zmrzlinu a nasávaly mořský vzduch do plic.

No a hotelový pokoj je celkem útulný a máme pěkný výhled na okolí. :)

A to je pro dnešek vše, brzy u dalšího článku: Španělsko - 2. den :)