neděle 14. srpna 2016

Jeseníky - 2. den

Krásný večer Vám přeji :)
Dneska ráno po snídani jsme šli s přítelem do místního obchodu koupit si nějaké pití a něco na čtení. Taky jsme si sedli do místního parčíku, kde mají nádherný mohutný strom. Po pár minutách jsme se rozhodli, že pojedeme na výlet. Už jsem neměla teplotu a až na bolest v krku mi bylo dobře. :) Podívali jsme se do brožurky, kterou jsme měli v pokoji a rozhodli jsme se pro hrad Sovinec. Když jsme se podívali na internetové stránky hradu, zjistili jsme, že se zde dnes konal jarmark. Takže volba byla jasná. :)

Cesta na hrad nám trvala ani ne 40 minut. Na hradě bylo plno stánků s hračkami, jídlem, řetízky aj. Na pátém hradním nádvoří probíhal program. Podívali jsme se na rytíře, obešli si hrad s průvodkyní a přítel si vylezl i na hradní věž. Bylo tam opravdu krásně. A před odchodem jsme si koupili skořicový trdelník. :)

Tím náš výlet ale nekončil. :)

Jeli jsme se podívat na Rešovské vodopády, které se nacházely v okolí. Cesta k vodopádům byla v pohodě, ale u vodopádů už to bylo jiné kafe. Všude samé bláto, kluzké kameny a shnilé schody, kdy pár jich už poznalo svůj konec.

Teď to zní trochu blbě, ale je to tak. Já se na to vždycky v nějakém úseku chtěla vykašlat, že dál už nejdu, protože si zlomím nohu, ale mému Tomáškovi nejde dlouho odmlouvat. :D Nakonec jsem ale hrozně ráda, že mě dostal až k cíli. Byla to bomba! Úplná nádhera!

Celkově jsme dneska nachodili asi 10 kilometrů - Tom měl zapnutý krokoměr. :D Taky že jsem z toho byla utahaná jako kotě a měla jsem zase trochu zvýšenou teplotu.
Snad už to bude jenom lepší. :)

Vaše Kikuš.

1. Krásný článek! :) Moc Vám to sluší ♥ jinak bych se tam taky chtěla pdoívat, vypadá to tam nádherně a přímo jako oáza klidu. :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

2. Jé, ještě jsem nezažila žádný jarmark na hradě, to muselo bejt nádherný :). Vidíš, já ti to říkala, že se ti udělá dobře díky tý výřivce, cos absolvovala včera!
    Ani jsem nevěděla, že tu máme nějaký vodopád :D to slovo zní až moc exoticky na Čechy.

1. Asi to bylo tou vířivkou no. 😀😀 No vidíš to, bylo to moc super. :)

3. To musel být krásný výlet, také ráda jezdím na zámky a hrady. Ale ta příroda, ta je přímo úchvatná! A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

4. Pěkná místa na výlet :) taky jsem byla s přítelem v Jeseníkách a zašli jsme na Sovinec a na Rešovské vodopády :) kdyby ses chtěla podívat, tak jsem o naší dovolené psala tady-

5. Super fotky a super vylet. Miluju sokolnicky predstaveni :)

6. Na Sovinci jsme přespávali vloni v září, když jsme jeli s veteránem do Beskyd. Kouzelné místo.
    Terez z blogu Kracmarovat.