pondělí 15. srpna 2016

Jeseníky - 3. den

Dobrý večer :)
Dnes ráno už mi bylo mnohem lépe, takže jsme si vytvořili plán. Tomáš jel po snídani do Bruntálu, aby natankoval, taky se zastavil na poštu poslat pohledy, na nákup a já jsem se léčila se zábalem na krku v posteli.

Po obědě jsme se tedy vydali na takovou menší procházku po okolí. Šli jsme k zdejšímu rybníku, kde bylo spoustu kačen a taky přírodní tělocvična. Trochu jsme si poblbli a pokračovali jsme v naší cestě na Anenský vrch. Těsně před vrcholem jsme si trochu dali do těla, jelikož tam byl strmý kopec.

Nahoře jsme si chvíli poseděli, posvačili a šli jsme zpátky do Andělské hory.
Když jsme vešli do hotelového pokoje, zrodil se nám v hlavě nečekaný nápad. Co třeba bowling? No jasněě! :)

Takže jsme si našli bowlingy v Bruntále, rezervovali jsme si dráhu a jeli jsme. Dali jsme si pizzu, pořádně si zahráli a byla to paráda. Akorát příště nás musí jít více, jelikož když hrajete dva, stihnete spoustu her a oba nás z toho šíleně bolela ruka. :D

Do hotelu jsme přijeli asi v 5, chvíli jsme si odpočinuli a následně jsme šli na hotelovou večeři.
Teď si lebedíme na pokoji, za pár minut na nás čeká vířivka, následně zřejmě ping pong a zbytek je ve hvězdách. :)
Tak se mějte krásně! :)
Vaše Kikuš.

1. Zase moc pěkné fotky ♥ taky bych se tam ráda podívala. :) Takové výlety mám nejradši :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

2. My toho s přítelem toto léto moc nenacestujeme. Jak přítel, tak i já máme hodně práce a chceme všechny resty co nejdřív urovnat. Jinak pěkné fotky. Sluší Vám to! :)

1. Takhle jsme to měli s přítelem loni, oba jsme měli brigádu, já pak byla na dovolené..no bylo to na prd. :D
      Moc děkujeme. :)

3. Zase ta výřivka, vy se teda máte :p.
    Posílám pozdravy a mějte se fajn!