pondělí 4. července 2016

Plavba loďkou na Žermanické přehradě

Přeji všem krásný večer :)
Letní prázdniny už jsou v plném proudu a my máme čas na to, vytvořit si nezapomenutelné zážitky, užívat si život, relaxovat a jednoduše si odpočinout od školy.
Já letos místo moře budu jezdit po České republice, případně na Slovensko nebo Polsko. Červenec je pro mě ten nudnější měsíc a srpen bude ve znamení akce, zážitků a cestování. V plánu je Český ráj, Jeseníky, aquapark Wisla aj.
Jedna taková akce už mě ale čekala dnes. Můj bratr je i s dědou, bratrancem, babi a sestřenicí v chatce na Žermanicích a řeknu Vám, že je to tam super. Voda ještě není tak špinavá, teplota vody je taky super no a ten výhled z terasy! Pro ten bych asi vraždila, jelikož je to úplná bomba! Výhled mě prostě uchvátil na 150%! :D
Fotka při přeposlání poněkud ztratila svou kvalitu :( 

Dneska jsme je tam byli navštívit. Grilovali jsme klobásky, koupali se ve vodě a můj život byl svěřen do rukou bratra a bratrance, kteří pádlovali a řídili loďku. No, tak já chvílema viděla svou smrt. Ze začátku jsem byla opravdu vyklepaná, nejsem zrovna typ adrenalinového člověka.
  Sama sobě jsem se musela smát, když jsem si uvědomila, že to nejhorší, co by se mi stalo by bylo spadnutí do vody a převrácení loďky.
 I přesto jsem měla občas oči v pozoru, když se loďka byť jen trošičku vychýlila na jednu stranu. Zítra tam pojedeme znovu, tak si myslím, že už to bude mnohem lepší. 
Zdroj: Weheartit
 Dneska jsme se tam sešli skoro celá rodina, což bylo opravdu pěkné. Všichni jsme si popovídali, koupali se a s tetou jsem šla dokonce na houpačku - která byla na jiném pozemku, zřejmě soukromém, panebože, dnes jsem měla v žilách tolik adrenalinu. :D :D
Byl to skvěle strávený den a věřím, že zítra to bude ještě lepší! :)
A jak trávíte prázdninové dny Vy?
Vaše Kikuš




4 komentářů:

  1. Takové prázdniny by se mi taky líbily :D Určitě je tam moc hezky :) Já jsem tedy doma - a ačkoliv bych nějaký výlet uvítala, celkem mi domovní prostředí vyhovuje. Bohužel se teď často všude motají bouřky a já mám dost silnou akustofobii, takže se stejně nikam moc nedostanu, i kdybych měla s kým a jak xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti rozumím. Když je bouřka, taky mám hrozný strach. :D

      Vymazat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena