sobota 4. června 2016

RAW FEST 2016

Krásný večer všem, kteří čtou tento článek :)
Jsem doma teprve pár hodin. S mamkou jsme se totiž asi měsíc a půl zpátky rozhodly, že poprvé v životě pojedeme do Prahy na RAW FEST. No a jak Vás už asi napadlo, taky jsme tam jely. Koupily jsme si vstupenky akorát na sobotu a myslím, že to úplně stačilo. (Koná se ještě i zítra).
Náš původní plán zahrnoval cestování vlakem, avšak skončilo to tak, že jsme jeli autem, jelikož jel i otec se sestrou. Oni ale měli jiný plán. Jeli do Zoo.







Pokud tento festival neznáte, možná si myslíte, že byl pouze o jídle. Každopádně to tak není. Ano, jídlo je ten hlavní důvod, ale ne jediný. Krom jídla si na tomto festivalu můžete zacvičit jógu, taiji, můžete se zúčastnit různých přednášek, podívat se na kuchařské dema, nebo si třeba vyzkoušet workout, či stand up paddleboard. Možností je opravdu mnoho. :)







Program, jako takový, začínal v 11 hodin. My jsme tam byly už v 10, takže jsme využily volného času a obešly si stánky. Na festivalu byla možnost ochutnávek a to si pište, že jsme si ji nenechaly ujít a využily jsme ji, jak nejlépe jsme mohly.












Vyzkoušely jsme ovocné smoothie, zeleninové chipsy, různé BIO tyčinky, sladký RAW dezert, RAW čokoládu apod. Byla jsem velmi mile překvapena, jelikož ta kombinace chutí..prostě bylo to výtečné. :)







Další plus této akce je takové, že pokud máte děti, i pro ně byl připraven bohatý program. Mohly si nechat namalovat něco na obličej, vytvářet obrázky s pískem, skákat na trampolíně, lézt po horolezecké stěně aj. Jednoduše úplná paráda. :)



U stánků jsme si mohly i zasoutěžit. Krom balíčku plného RAW dobrůtek se soutěžilo např. o zdravé láhve. Nebo spíše..losovalo. Mojí mamce vyšlo štěstí v lásce a já jednu takovou láhev získala. Jen teď doufám, že i přes výhru, budu mít i já štěstí v lásce. :D


Co se mi hodně líbilo bylo to, že na této akci byli všichni lidé takoví pozitivní, chodili převážně s úsměvy na rtech a vyzařoval z nich klid. :)



Z této akce jsem byla opravdu nadšená a pokud jste na tomto festivale doposud nebyli a zaujal Vás, určitě se tam zastavte třeba příští rok. :)

Dnešní favorité :)
 Já se s Vámi loučím a přeji Vám krásný zbytek víkendu. :)
Vaše Kikuš.




6 komentářů:

  1. jéj super, muselo byť úžasne :( tiškooo závidim :(

    TeenMummy

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek, super fotky. Docela mě mrzí, že jsem se tam nebyla podívat sama, raw food obecně mě docela dost zajímá :)


    Poshlife

    OdpovědětVymazat
  3. Jakožto člověka, který se zajimá o zdravý životní styl, mne článek velmi zaujal. Každopádně krásné fotografie a rozhodně to vypadá jako úžasný festival plný pozitivní energie :)

    OdpovědětVymazat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena