sobota 28. listopadu 2015

Rozsvícení Vánočního stromu a moje první výroba Vánočního věnce

Pěkný večer všem, kteří zavítali na můj blog. :) Dneska se s Vámi podělím o mé předvánoční zážitky.
Včera se konalo Rozsvícení Vánočního stromečku ve Frýdku-Místku. Šla jsem tam s přítelem. Jako každý rok, i letos zde bylo plno lidí, takže jsme se na náměstí mačkali jako sardinky. I přesto však vládla Vánoční atmosféra. Naší první zastávkou byl stánek s punčem. Musím říct, že byl opravdu výborný. Byl i s ovocem a byly tam jahody! (To je něco pro mé chuťové buňky).


Zatímco jsme se drali davem, na jevišti vystupovaly děti, které zpívaly koledy. Poté přišli andílci, kteří chtěli znát dětská přání, aby je vzali s sebou do nebes no a co se dělo pak? Pak se na náměstí uskutečnila nádherná projekce a v pozadí hrála Tichá noc. Po skončení koledy se počítalo do tří, no a pak se rozsvítil stromeček. Byla to pěkná podívaná! :) Jo a dokonce vzlétl i lampión.





V průběhu večera bylo tolik ztracených dětí. Jak řekl člen skupiny Mirai, bylo to tam jak na informacích. :D A jak už jste tedy mohli pochopit, dále na jevišti vystupovala hudební skupina MIRAI. Už jsme je s Tomášem viděli na Sweetsen festu a opět to byla skvělá show. Vždycky to umí rozproudit. Když skončili, obešli jsme si s Tomášem ještě pár stánků. Koupili jsme si arašídy v cukru na večerní chroustání u televize, a poté jsme šli domů.


Spali jsme u jeho babičky, která má vždy načechrané a voňavé peřiny a asi víte, jak dobře se pod nimi může spát. Tentokrát jsme šli spát celkem brzo. Už něco po desáté. Já už pomalu usínala v jeho náruči, takže jsme se pak vydali na kutě oba dva.

Ráno jsem Tomáše probudila tím, že jsem ho zlechtala na noze. :D Po snídani jsme se vrhli na Vánoční věnce. Jelikož jsem je nikdy předtím nevyráběla, ze začátku jsem byla trochu trdlo. Občas mi pomohla Tomášova babička, nebo Tomáš. Nakonec jsem to zvládla a dokonce se mi ten můj výsledek líbí. Hodně mě ta výroba bavila.

Později jsme šli do Lidlu koupit jeho sestře kytku, protože měla dnes odpoledne oslavu narozenin. Cestou z obchodu jsem se strašně smála, protože když jsem tu kytku nesla, šťouchla do mě jedna starší paní, no a jeden stonek se trochu natrhl. Kdybyste slyšeli, jak Tomáš reagoval, když jsem mu to ukázala. (Rozhodně to nebylo slušné).

No a na konec se odehrála oslava. :) Teď už si jen užívám domácí pohodu s čajem a celkem se těším do postele. Jsem totiž nějaká unavená. :)

Přeji pěkný zbytek večera i víkendu. :)
Vaše Kikuš.

0 komentářů:

Okomentovat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena