čtvrtek 27. srpna 2015

Žermanice, dámská jízda a překvapení

Zdravím všechny čtenáře. :)
Jak už jsem psala v článku FRESH NEWS, minulý týden jsem byla doma jen s mým přítelem. Byli jsme v kině, na jejich zahradě, v obchodě apod. O víkendu jsme pak byli na chatě na Žermanicích. Umývali jsme s přítelem auta, slavili narozeniny jeho sestřenice a večer jsme se šli projít kolem přehrady a na ledovou tříšť. Vrátila jsem se v neděli a doma jsem se ani neohřála a hned se ženská část naší rodiny rozhodla pro dámskou jízdu. 


Já, mamka a ségra jsme jely do Ostravy, kde bylo v plánu nakupování. Moje sestra potřebovala nový batoh do školy a já s mamkou jsme měly přímý cíl - knihkupectví.
Moje mamka totiž končila 31. července oficiálně v práci a teď už tam chodí jen na brigády, no a jedním z dárků na rozloučenou byla poukázka do knihkupectví.
S mojí sestrou

Mamka si nakonec místo knížky vybrala andělské karty a kalendář na rok 2016 pro sestru. Mě v knihkupectví zaujala kniha Zůstaň se mnou, která byla i zfilmovaná a dále kniha Všem klukům, které jsem milovala - četla jsem na tuto knihu spousty recenzí a když jsem ji viděla vystavenou na poličce, něčím mě jednoduše oslovila.

Večer jsme pak s mamkou jely ještě do baru Divoké kočky, kde jsme hráli mega Člověče nezlob se a zpívali karaoke. :)
Tento týden v úterý jsme trochu okořenili den menším překvapením. Já a můj přítel jsme se rozhodli překvapit našeho nejlepšího kamaráda Radka, jelikož měl 19. narozeniny. Jeli jsme k němu domů i s dárky, bohužel podle mého očekávání nebyl doma. Můj přítel mu zavolal, samozřejmě nic neprozradil a zjistil, že Radek je s rodinou v hospodě poblíž. 
Takže jsme já a Tomáš (můj přítel) jeli do té hospody a zaparkovali jsme trochu dál, aby neviděl, že jsme přijeli. Vešli jsme do hospody a Radek s rodinou seděli hned na kraji. Kdybyste viděli ty překvapené pohledy! To bylo něco! :D Radek to nemohl rozdýchat celý večer. Bylo to parádní! Udělali jsme mu takovou radost! :) Moc mě to potěšilo. :) 
Já s Radkem - trošku starší fotka

Někdy prostě stačí maličkost, aby jsme jiným udělali radost. :)
Vaše Kikuš.


2 komentářů:

  1. inšpirovala si ma k čítaniu knihy :D super!

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem opravdu ráda. :) Doufám, že se ti bude číst stejně dobře, jako mně. :)

    OdpovědětVymazat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena