čtvrtek 20. srpna 2015

FRESH NEWS

Zdravím všechny čtenáře :)
Dnes je opravdu nádherný slunečný den. Musím přiznat, že i když jsem byla za ten déšť a chladnější počasí moc ráda, dneska mě to sluníčko opravdu těší. :) Celkově jsem dnes nějaká vysmátá a naladěná. Je to z toho důvodu, že jsem v poslední době měla spoustu stresu a nervů a dnes se tak nějak všechno vyřešilo.
Popíjím jahodový džus s ledem, dočetla jsem další kapitolu knížky a nějak jsem dostala chuť vám to tady napsat. Dnes odpoledne odjíždí zbytek mojí rodiny na Lipno a já zůstávám doma. Myslím, že je to poprvé v životě, kdy mám příležitost být tak dlouho sama doma. Konečně budu mít trochu klidu od mých sourozenců. :D
Každopádně bych se doma sama asi bála, máme velký rodinný dům a při představě, že bych tady byla sama, mám trochu nahnáno. Naštěstí tady se mnou může být můj přítel, takže se strašně moc těším. :)
Zatím nemáme žádné určité plány, až na to, že v sobotu jedeme na Žermanice, jelikož jeho sestřenice slaví narozeniny. :)
Věřím, že to budou skvěle strávené dny a doufám, že máte dnešní den stejně slunečný a plný pozitivní energie jako já. :) Stačí i malý úsměv a den je hned hezčí. :) No a já se jdu vrhnout na jógu..
Vaše Kikuš.


0 komentářů:

Okomentovat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena