pátek 11. září 2015

Večerní sdělení

Znáte ty večery, kdy Vám v pokoji hraje hlasitě hudba, na Facebooku se nudíte a nemáte náladu na sledování filmů? Tak přesně tohle momentálně prožívám.
Za sebou mám další týden ve škole, i když jsme se začali učit až tuto středu, je to občas trochu moc. Hlavně psychicky dá škola zabrat. Neustále musíme poslouchat, co nás čeká, co musíme udělat, jak to všechno bude probíhat, co děláme špatně, co bychom měli změnit apod. Mnohdy už se to snažím ignorovat, protože by se ze mě stal uzlíček nervů.
Ne vždy jde všechno jako po másle, to jistě všichni víte. A krušnější to bylo tento týden i ve vztahu. Někdy se prostě projeví to, že muži a ženy se liší v názorech, myšlenkách aj. Naštěstí jsme opět všechno překonali, Tomášek si mě udobřil lichotkami a romantickými řečičkami a jede se dál. Ve středu, když jsem s ním hlídala jeho sestřenici si dokonce sedl k jejímu klavíru a i přes skutečnost, že vůbec na klavír hrát neumí, snažil se mi zazpívat písničku. Nešlo mu to sice tolik jako Edu Sheeranovi, ale bylo to od něj moc pěkné a i snaha se cení. :) Příští týden máme roční výročí, tak už se nemohu dočkat toho, co si na mě Tomáš připravil. Neustále mě napíná a já už to nemůžu vydržet. Nejspíš se do té doby zblázním nedočkavostí :D
Taky počasí se tento týden obrátilo spíše k negativní stránce. U nás doma je taková zima, že spím se zimníma ponožkama. Je pravda, že na zimní ponožky jsem ulítlá, takže mi to zase tolik nevadí, ale jsou chvíle, kdy nepomáhá k zahřátí ani peřina nebo klimatizace zapnutá na zahřívání. Údajně se to má příští týden zlepšit, tak uvidíme. :)
Dále se musím zmínit o tom, že po dlouhé době mám knižní pohotovost. Všechny knížky už mám přečtené a v knihovně nebyla knížka, kterou jsem potřebovala, takže teď ani nemám co číst. To se mi už dlouho nepoštěstilo. Stejně by mě ty knihy nejspíše rozptylovaly, jelikož bych se měla věnovat ročníkové práci a dokončení dárků pro Tomáše. Ten bude koukat! Už se těším!
 Taky už jsem dostala možnost ztrapnit se ve škole a rozbít si ciferník na schodech. Bohudík jsem to vyrovnala a na poslední chvíli jsem se zachránila a nespadla. Takže jsem tuto možnost úplně nevyužila.
Zapomněla jsem se zmínit o tom, že Tomáš miluje kapelu CHINASKI a letos tato kapela vystupovala na akci Radegast den, takže jsme tam samozřejmě jeli a musím říct, že předvedli úžasnou show! Hlavně se mi líbilo pozorovat Tomáše, jak je šťastný. Na závěr prohlásil, že bylo skvělé jít na koncert jeho oblíbené kapely a ještě se svojí holkou. To jsem ráda, že jsem ho potěšila a šla s ním. :)
Dneska jsem se jela stříhat i s mamkou a sestrou a Tomáš jel s náma, zřejmě si mě chtěl ohlídat, abych se neostříhala na krátko, protože mě málem prosil na kolenou, abych měla stále dlouhé vlasy. Takže jsem si nechala ostříhat jen konečky a všichni jsme spokojení. :D
 Nesmím opomenout, že z důvodu mé momentální zaneprázdněnosti a nedostatku inspirace, články nepíšu tak často, jak bych asi měla. Doufám, že se to brzy zlepší a budu jako továrna na nápady. :)
A jaké jsou Vaše dojmy či zážitky z uplynulých dvou týdnů? :)
Vaše Kikuš.






0 komentářů:

Okomentovat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena