středa 10. června 2015

Chmurné myšlenkové období

Ahojky :)
Momentálně mám takové chmurné, smutné, unavené období. Mám pocit, že jsem psychicky i fyzicky vyčerpaná. Až mě z toho bolí hlava. Je toho teď hodně do školy, do toho ještě ta únava z Milána, jelikož jsem se moc nevyspala a sluníčko ze mě vysálo všechnu energii, a pak tady máme spoustu dalších nepříznivých faktorů.
Včera jsem se byla odreagovat s kamarádkou na kafe a vylít si svoje srdíčko, abych se cítila lépe. Každopádně to nebylo tak úplně všechno, co jsem potřebovala. Večer jsem se ještě šla projít na čerstvý vzduch a jelikož foukal vítr, poslala jsem všechny své starosti po větru pryč. Bohužel jen na chvíli.
V noci se mi nějak špatně spalo a budila jsem se, takže jsem se ráno probudila strašně protivná a nachlazená, protože jsem měla zapnutou klimatizaci. No ale, ve chvíli, kdy jsem si chystala svačinu do školy se moje nálada obrátila do úplně jiného směru. Krájela jsem papriku a ta mě velice překvapila. Celkem mi to zpříjemnilo den a cítila jsem se šťastnější a pozitivnější.
Někdy prostě stačí zastavit se a všímat si maličkostí. Může Vás to mile překvapit. :)
Vaše Kikuš.

0 komentářů:

Okomentovat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena