pondělí 4. května 2015

Dubnové zážitky

Ahojky, jsem tu opět po dlouhé době. Je to z důvodu, že teď vůbec nemám čas. Je toho hodně do školy a když je venku krásně, snažím se být nejvíce se svými kamarády nebo s mým přítelem. Takže jsem teď opravdu zaneprázdněná. Jelikož jsem tady nic nenapsala už přes měsíc, událo se spoustu věcí, o které bych se s vámi ráda podělila. :)
1. Víkend na chatě ve Velkých Karlovicích
Od 17. 4. - 19. 4. 2015 jsem byla na chatě ve Velkých Karlovicích s přítelem a jeho rodinou, protože on slavil osmnáctiny, jeho maminka čtyřicátiny a jeho bratranec třicetiny. Byl to parádní víkend! :) Vyjížděli jsme v pátek ve 3 odpoledne a cesta trvala něco přes hodinu. Cestou jsme poslouchali hudbu, zpívali a nechali jsme se unášet rychlou jízdou. :D Když jsme dorazili na chatu, byli jsme překvapeni, protože byla opravdu nádherná. Uvnitř byla jedna koupelna, dva záchody, poměrně prostorný obýváček s krbem a tři pokoje, takže se nás do chaty vešlo celkem dost.
Bylo to něco jiného, než na co jsem zvyklá. Po předání dárků následovaly přípitky, ale také se celé dny hrály hry. Hráli jsme guláš, tichou poštu, pictománii a pak se hrálo také na Xboxu např. Fifa, Just dance a Forza. Ve Forze jsem porazila přítele i jeho otce. :D Za celý víkend jsem si smíchem musela prodloužit život tak o 50 let.


2. Doberská pouť 
Poslední dubnový víkend se konala v Dobré Doberská pouť. Jela jsem tam s přítelem a s nejlepším kamarádem. Je to náš společný nejlepší kamarád. :D Byli jsme tam dvě hodiny a úplně mi to stačilo, jelikož tam přišlo velké množství lidí. Taky to mohlo být tím počasím, když v sobotu bylo krásně. No, bylo tam spoustu akčních atrakcí, které nejsou pro mě, takže jsem vyzkoušela jen Housenkovou dráhu a Ruské kolo. Potom jsme si zašli na pravé domácí langoše, pokecali s přáteli a obešli pár stánků. Od miláčka jsem dostala perníkové srdíčko a jelikož si ve střílení moc nevěří, "vyházel" mi klíčenku. Ta, má tvar srdce, je tyrkysová a je na ní nápis "I love you". Jeho slovy: „Vybral jsem ti tyrkysovou (modrou), protože vím, že ji máš ráda.“ :)




3. Rychle a zběsile 7
Poslední dubnový víkend, ale v neděli jsem byla s přítelem v Cinestaru na Rychle a zběsile 7. Jeli jsme vlakem do Ostravy, a pak jsme šli asi 15 minut pěšky. V Cinestaru byla totiž akce, film za 50kč, takže jsme toho využili. :) Z filmu jsem byla nadšená! Nejvíce mě dostal ten konec. Jako správná citlivka jsem měla slzy na krajíčku. Film byl opravdu povedený, byla tam akce, byl v tom život, skvělý výběr aut, ukázka dlouholetého přátelství #FastFamily a mnoho dalšího.


Vaše Kikuš.







2 komentářů:

  1. Víkend na chate a Doberská pouť musela byť super :) Rýchlo a zbesilo na to som chcela ísť tiež, ale nemala som čas... krásny článok :)

    OdpovědětVymazat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena