neděle 15. února 2015

Valentine's Day

Jak jistě všichni víte, včera byl Valentýn. Konalo se spoustu akcí a i já jsem na jedné byla. :)
S nejlepší kamarádkou
Můj včerejší den byl plný příprav, protože mě čekalo kino a Valentýnská tančírna. Největším problémem bylo, co udělat s vlasy. Což znamená, že jsem v pátek šla za tetou, abychom vymyslely nějaký účes. Vyzkoušely jsme několik kombinací, a poté vybraly tu, která se nám zamlouvala nejvíce. Protože jsem byla u ní v pátek, tak jsme měli šanci to nazkoušet, aby to v sobotu šlo hladce a rychle.
Jak už jsem tedy zmínila, včera jsem šla k tetě a ta mi z mých neposedných vlasů vytvořila účes. Poté jsem čekala na mamku až přijede autem, abychom mohli jet do kina, kde na nás čekala kamarádka. Původně místo mamky měla jet jiná kamarádka, ale ta nakonec nemohla. V kině jsme byly na 50 odstínů šedi. Musím říct, že na knížku to nemá. A podle mě to byl takový průměr. Nebyla jsem zklamaná, ale ani nadšená.
Když skončil film, čekaly jsme s mamkou a mojí kamarádkou na mého přítele, který přijel autem se svým otcem a ve smokingu mu to opravdu slušelo. Poté jsme šli čekat na další kamarádky, a pak to celé začalo.
S přítelem
Popravdě, když hrála kapela, ty jejich trubky apod. působilo to, tak nějak jazzově a na parket se moc lidem nechtělo. Vždycky po nějaké době pustili normální písničky typu Avicii, Adele apod. A hned se to na parketu hemžilo páry.Všichni od našeho stolu si zatancovali a máme na co vzpomínat. Můj kamarád, takový showman, tancoval se svým kamarádem a ty jejich taneční kreace a pády, to bylo něco. :-D
Myslím si, že nakonec to byl celkem užitý večer, i přes počáteční nudu, která nás obklopovala. 

 Vaše Kikuš.













0 komentářů:

Okomentovat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena