neděle 18. ledna 2015

Oslava 16tých narozenin

Včera proběhla oslava mých a matčiných narozenin. Dohromady nás bylo 13. Byla to taková malá rodinná oslava. :-)
Jako dárek jsem většinou dostala peníze. (Uvažuji totiž o výletu do Anglie). Nejvíce mě překvapil můj přítel, který mi k narozeninám dal pugét rudých růží a nádherný svetr s tučňáky. ^.^ (Dnes jsou to 4 měsíce, co jsme spolu). :-)
Jak už bylo uvedeno v nadpisu, oslavovala jsem šestnácté narozeniny. Je to síla. Ten rok vždycky uteče tak rychle. Člověk se ani nenaděje a je zase o rok starší. :-D
I přesto, že jsem nemocná, jsem od včerejšího rána uklízela a pekla. Zřejmě to rodince chutnalo, protože z talíře záviny a sýrové tyčinky zmizely opravdu rychle. :-D
Ještě bych chtěla říct, že teď  mám v plánu spoustu věcí. Například zúčastnit se literární soutěže nebo dosáhnout vyznamenání.Což znamená, že další příspěvek přidám zřejmě později. Bohužel sama nevím, kdy.  :-)
Vaše Kikuš.

2 komentářů:

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena