středa 5. prosince 2018

24 dní vděčnosti - 6. Přátelství

Je tady další den a spolu s ním šestý bod vděčnosti, a tím je PŘÁTELSTVÍ.

Jsem nesmírně šťastná, že mám kamarádky. Nikdy jsem nebyla typ, co by se bavil s plno lidmi, takže mám 3 velmi důležité kamarádky, na které nedám dopustit. Tímto bych holkám ráda řekla: Marťo, Karin a Terko - děkuji vám za to, že jste tady pro mě. <3

Jsem ráda, že si s nimi můžu popovídat a sdílet navzájem naše životy, i když se třeba nevidíme často.

Marťa, no to je moje srdcovka už od školky. Jak jsem jí nedávno řekla, té už bych se ani nemohla zbavit. :-D Po tolika letech, prožitcích... - kdybych jí neměla, ztratila bych kousek sebe. Vždy se podpoříme a jsme tady pro sebe, když to jedna či druhá potřebujeme.

S Karin se znám od základní školy. Ze začátku jsme se nějak nebavily, protože byla v nižším ročníku. Pak jsme k sobě nějak našly cestu, ani nevím jak a jsou z nás kamarádky. :D Není na ni teda moc spoleh, pokud jde o domluvu setkání, jelikož když se domluvíme, z 85 procent jí do toho něco vleze. Ale i přesto, když se sejdeme, stojí to za to. Vždy mě nabije pozitivní energií.

No a Terezka. Tu znám zatím jen pár měsíců. Chodíme spolu na vysokou, kde jsme se taky seznámily a dost jsme si padly do noty. Začaly jsme se bavit téměř okamžitě. :-D Ale na to, že se známe jen chviličku, musím říct, že mi přirostla k srdci. Bez našich přeřeků, které si dokonce zapisuju :-D by to nebylo ono. A posezení u kávy či vína je s ní super.

Doufám, že se mnou holky budou putovat životem a budeme se pravidelně scházet, povídat si u kávy či vína a žít ty naše životy alespoň trochu spolu.

Holky, mám vás ráda <3

Vaše Kikuš.
Zdroj: Tumblr



2 komentářů:

  1. Awwww. Netuším, co tady robím takhle, když bych měla spát, protože jdu do práce, ale viděla jsme odkaz na blog na FB, tak jsem si řekla, že se na to podívám :D A dojela až do tohoto článku a když jsem uviděla své jméno, musela jsem prostě číst dál ������ Ale krásné to je ������❤️

    OdpovědětVymazat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena