středa 5. prosince 2018

24 dní vděčnosti - 5. Láska

Láska je velmi cenná věc. Ať už je to láska přátelská, zvířecí, rodinná či láska od vaší polovičky. Já si rodinnou nechám na později, protože teď se chci zaměřit na jinou. Dnes bych vám totiž chtěla říct, že jsem neskutečně vděčná za mého přítele Tomáše. Je po mém boku už přes 4 roky (jsme tedy spolu od mých 15 let) a dělá mě šťastnou.

Jasně, někdy mě taky šíleně provokuje a pak jsem naštvaná či uražená :-D, ale i přesto ho miluji. A rozhodně nejsem ten typ, co by to jen psal, takže mu to samozřejmě říkám. A nejen to. Říkám mu i to, že jsem ráda, že ho mám. :-)

A vy byste to měli dělat taky. I když to prostě víte, někdy to potřebujete slyšet. A nevíte, kdy to potřebuje slyšet váš partner či partnerka. Proto byste měli vyjadřovat své city. Upevníte tím váš vztah.
Stejně tak byste měli mluvit i o těch negativních věcech, které vám vadí či vás trápí a řešit je společně. Komunikace je prostě důležitá.

A tak na závěr jen říkám: Tome, děkuji ti za to, že tě mám. <3

Vaše Kikuš.



2 komentářů:

  1. Krásný článek, pravdivý. Já říkám mému manželovi denně, že ho miluju a jsem šťastná, že ho mám. Je mým majákem na rozbouřeném moři. Láska je vzácná věc a nikdo by ji neměl brát jako samozřejmost.

    OdpovědětVymazat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena