čtvrtek 20. prosince 2018

24 dní vděčnosti - 20. Internet

Ano, i tento bod nemůžu vynechat. V dnešní době jsme sice zahlceni informacemi, ale pokud využíváte internet ve zdravé míře a nejste na něm závislí, pak je to v pořádku.

Já jsem ráda, že můžu používat Internet, protože mi usnadňuje práci, pokud jde třeba o školu. Můžu si téměř všechno najít na Internetu a ušetřím tak čas, kdy bych musela třeba do knihovny. Jasně, do knihovny občas fakt musím, ale i tak je to super. :-)

Díky Internetu můžu psát i tento blog, což je pro mě senzační, jelikož mě to baví a můžu vám předávat své poznatky, zážitky apod.

Také Internet využívám, když si chci pustit seriál, film nebo kouknout na Youtube. Nikdy jsem youtubery nesledovala, ale poslední rok mám dvě hlavní ženy, které mě inspirují + občas cvičím jógu podle jogínů na YTB.

Samozřejmě internet nemusím mít pořád. Ráda zajdu i někam ven s přáteli, zamedituju si nebo si přečtu knížku.

A jak jste na tom s Internetem vy?

Vaše Kikuš.

Zdroj: Visual Capitalist


0 komentářů:

Okomentovat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena