středa 19. prosince 2018

24 dní vděčnosti - 19. Kosmetika

Možná to zní jako bych byla ujetá na kosmetiku, ale není tomu tak. Tenhle bod jsem zvolila z jiného důvodu. A to proto, že kosmetiky je v dnešní době strašně moc. Firmy se předhánějí, neustále vznikají nové výrobky a my jsme zahlceni. 

Ale pak je tu i přírodní kosmetika (ano, firem je taky moc), kdy výrobky neškodí vašemu tělu. Protože péče o pokožku je stejně důležitá jako péče o tělo. 

A já jsem ráda, že si mohu vybrat to, co se mi nejvíc líbí, co mi vyhovuje apod. Momentálně mám v plánu si koupit pár výrobků od značky Bebutter. Četla jsem na ni spoustu dobrých hodnocení, tak jsem sama zvědavá. 

A další skvělou věcí je, že si přírodní kosmetiku můžeme i sami vyrobit. V tomto případě bych vám doporučila Pinterest, kde najdete receptů až až. :-)

Já sama se chystám taky něco vytvořit, tak uvidíme, jak to dopadne. Třeba vám sem pak nějaký recept hodím. 

Každopádně pro dnešek už je to vše. Mějte se krásně.

Vaše Kikuš.
Zdroj: All my cosmetics

1 komentářů:

  1. Přírodní kosmetiku poslední dobou dost upřednostňuji, ale vyrobit bych ji asi nejak nezvládla :D Nejsem ten tvořivý typ.

    OdpovědětVymazat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena