neděle 16. prosince 2018

24 dní vděčnosti - 17. Květiny

Vím, že jsem zde už psala o přírodě jako takové, ale květinám jsem chtěla nechat samostatný bod. Mám je totiž velmi ráda. Fascinuje mě, že každý druh je úplně jiný a že existuje tolik barev.

V létě dělám ze sedmikrásek či pampelišek věnce a možná se jednou překonám a zkusím třeba uvařit pampeliškový čaj. :-D

Miluju, když mám doma květiny ve váze. Krásně zdobí pokoj a já si k nim neustále čuchám. :-D

Také ale cítím, že mi zlepšují náladu. Vždy, když se na ně podívám (a to dost často), nutí mě se usmát.

Hold je to prostě čistá krása.

A mé oblíbené květiny? Jednoznačně růže, ale spíše v bílé barvě a díky Toma i karafiáty (vždycky mi je k narozeninám koupí, tak už jsem si zvykla) :-D. Každopádně krásné jsou i tulipány nebo slunečnice.

Vaše Kikuš.

Zdroj: Pinterest



0 komentářů:

Okomentovat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena