sobota 15. prosince 2018

24 dní vděčnosti - 16. Hudba

Dnes tady máme třetí adventní neděli a s ní i vděčnost za hudbu.

Můj hudební vkus se postupem let měnil. Ať už to byl rap, electro či cokoliv jiného. Momentálně jsem na tom tak, že si poslechnu cokoliv, když se mi ta píseň líbí. Nemám prostě stanovený žánr, jelikož se mi někdy líbí nějaká rocková písnička, pak zase jazzová či popová...

Hudbu poslouchám přes Spotify, takže si zvolím nějaké album a poslouchám ho. Moje oblíbené playlisty jsou např. Country hits, Coffee Table Jazz, Happy Hits! nebo Acoustic Blues.

No a podle nálady je to tedy nejčastěji popová, country, jazzová nebo indie folk hudba.

A co vy?

Vaše Kikuš.

Zdroj: Tumblr



0 komentářů:

Okomentovat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena