středa 12. prosince 2018

24 dní vděčnosti - 12. Jóga

Dnešní článek se týká jógy. Jsem totiž nesmírně vděčná za to, že jsem se k ní dostala a mohu ji praktikovat.

Přišla jsem k ní náhodou. Na FB mi tehdy vyskočil článek s titulkem: „Jak začít s jógou“ a už to bylo. Přečetla jsem si ho, hledala videa na Youtube a začala jsem cvičit.

Nejprve jsem cvičila podle YogabyCandace, a potom jsem si už rozšiřovala obzory.

Přiznám se, že nepraktikuji jógu pravidelně. Teď jen výjimečně. Asi na to prostě momentálně nemám chuť a nechávám to tak. Nechci se nutit, protože bych ji přestala mít ráda.

Mám to teď tak, že si ji zacvičím, když mám chuť a to pak stojí za to. Jsem potom odpočatá, klidnější a šťastnější.

Nejraději mám Hatha jógu či Yin jógu, což už asi víte. A tím bych tento článek i ukončila.

Mějte se krásně. :-)

Vaše Kikuš.
Zdroj: Tumblr


0 komentářů:

Okomentovat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena