úterý 11. prosince 2018

24 dní vděčnosti - 11. meditace

Ahoj, dnes je tu další článek v rámci projektu 24 dní vděčnosti, který se bude zabývat meditací.

Meditaci praktikuji pravidelně asi rok a půl a pomáhá mi k tomu aplikace Insight Timer, kde si můžete pustit vedenou meditaci (převážně v angličtině), meditační hudbu, jen časovač na tichou meditaci či přednášky. Díky ní jsem nucena meditovat každý den, jelikož se vám ty dny aktivity načítají a vy pak vidíte, kolik dní po sobě jste zvládli meditovat.

Je podstatné říct, že opravdu vidím výsledky. Jednoznačně jsem klidnější než kdysi. Zejména pokud jde o školu. Už během maturity a před ní, jsem se chovala úplně jinak než před 3 lety.

Jsem vděčná, že meditace existuje a že ji mohu praktikovat.

A jaká je moje nejoblíbenější meditace? Nejčastěji medituji jen s časovačem (takže bez hudby), prostě jen v tichu. No a pak ještě s mantrami.

Pokud jste ještě nemeditovali, určitě vám doporučuji meditaci vyzkoušet.

Vaše Kikuš.
Zdroj: We Heart It





0 komentářů:

Okomentovat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena