neděle 29. dubna 2018

Fresh News


Krásný nedělní den vám přeji, nejprve bych se vám chtěla omluvit, že jsem dlouho nenapsala žádný článek - omlouvám se.
Je to z toho důvodu, že jsem neměla moc inspirace a momentálně jsem v maturitním období, takže se snažím něco málo naučit, připravit se na slohové práce, didaktické testy, ústní zkoušky apod.
Zatím mám za sebou slohovku z češtiny z které mám dost smíšené pocity. Psala jsem úvahu, kterou mám ráda, ale nejprve jsem dost panikařila, který útvar si vybrat, zda mi bude sedět téma...
Takže jsem nakonec zvolila úvahu a jsem zvědavá, zda to bude s úspěšným výsledkem. Co mě štve nejvíc je to, že mám závěr nejdelší, jelikož mi chyběly slova. Nakonec jich mám více než 250, ale z toho jen závěr má asi 120. Což není moc dobré.
Taky jsem už zdolala praktickou maturitu. Z ní mám velmi dobré pocity, jelikož jsem stihla vypracovat celý zájezd za 4 hodiny z 5, mám i písemnosti, nejspíš blbě, ale aspoň jsem to zkusila. Každopádně i kdyby byly špatně, mám maturitu asi na dvojku či trojku. Známka je mi ukradená, hlavně, abych prošla. :-)
No a další novinkou je ukončení kurzu Kraniosakrální osteopatie. Byl to roční výcvik, který vám zabere spoustu času (jednalo se vždy o jeden víkend v měsíci), ale naučíte se ošetřit všelijaké problémy s tělem, jak fyzické, tak i psychické. Pomůžete, zklidníte a to jak tělo ošetřovaného, tak i vaše. Zmáknete tak hned dvě mouchy jednou ranou. :-D Pokud nevíte, co je to Kraniosakrální osteopatie, článek zde.
A nakonec vám jen slíbím, že hned jak budu mít chvíli času a špetku inspirace, hodím vám tady nějaký zajímavý článek. :-)
Mějte se krásně.
Vaše Kikuš.


0 komentářů:

Okomentovat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena