úterý 10. října 2017

Světový den duševního zdraví - tip na meditační aplikaci

Dobré odpoledne,

dnes je 10. 10. 2017 a tento den představuje Světový den duševního zdraví. :-)
Znamená to, že byste si dnes měli udělat čas sami pro sebe a podniknout něco dobrého pro vaše fyzické i mentální zdraví. :) Ať už je to jóga, meditace, procházka, posilování, nebo nějaký jiný sport či aktivita, kterou máte rádi a cítíte, že vám pomáhá k dosažení harmonie a lepšího zdraví. :-)

Zdroj: Pinterest


Jak už mě asi znáte, já si pro dnešek volím rozhodně meditaci a nejspíš si zacvičím i jógu. :)
No a když už jsme u té meditace, mám pro vás jeden skvělý tip na meditační aplikaci, kterou jsem objevila asi před týdnem, díky Petry z blogu Live, eat, yoga.


Aplikace se jmenuje Insight Timer. Patří mezi TOP meditační aplikace a používá ji skoro 3 000 000 meditujících. Můžete si ji stáhnout jak na Google play, tak i na App Store. Aplikace je zdarma.

Najdete v ní široký okruh meditací, převážně v angličtině, které jsou rozděleny do různých kategorií (např. sleep, stress and anxiety, happiness, spiritual, relationships...).

Kromě mluvených meditací zde naleznete také meditace hudební (bez slov) nebo také rozhovory a vyprávění (něco jako v aplikaci TED).

Pokud chcete meditovat v tichosti, případně cvičit jógu, procházet se, dýchat, modlit se...
Můžete v této aplikaci využít časovač, kde si nastavíte třeba to, že budete meditovat 20 minut, zapnete si upozornění na začátek i konec meditace a meditujete podle svého. :-)



Tato aplikace vám také ukáže, kolik lidí za ten den meditovalo a kolik jich medituje momentálně. Po ukončení vaší meditace, můžete vidět lidi, kteří meditovali s vámi, můžete jim za to poděkovat a můžete si přidávat meditující přátele z celého světa. :-)



Další zajímavou věcí je to, že v této aplikaci jsou také nejrůznější skupiny (opět převážně v angličtině), kde můžete přidávat různé příspěvky, poradit se, psát básně apod.

Já vám tuto aplikaci rozhodně doporučuji. Díky hvězdičkám, které získáváte za dosažené mezníky (kolik dnů po sobě jste meditovali), mě tato aplikace donutila meditovat už přesně dva týdny bez vynechání. :-) Je to super!


Vaše Kikuš.






4 komentářů:

  1. O meditačních aplikacích jsem už slyšela, ale nemůžu si pomoct, ale přijde mi to dost na hlavu postavený. To už i k meditaci potřebujeme asistenci mobilního telefonu? Neumíme si v klidu sednout a rozjímat aniž by nám radil telefon? Ať už cvičím jógu nebo relaxuju, tak telefon je nejlépe v jiné místnosti než já.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tento názor jsem z počátku měla taky. Akorát, že předtím jsem meditovala jen zřídkakdy a díky této aplikaci medituji každý den, což se projeví hodně na vaší mentální stránce. A pro mě jsou vedené meditace přijatelné. Takže místo PC použiju mobil. Každopádně to neznamená, že ho mám vedle sebe. Když si dám jen časovač, mobil dávám pryč a jedu podle svého, dál od telefonu. Shrnula bych to tak, že pro mě - jako pro meditačního začátečníka je tato aplikace užitečná. :)

      Vymazat
  2. Děkuji za doporučení - už jsem si aplikaci stáhla a teď ji testuji a zatím jsem nadšená (a to určitě neznám ještě všechny funkce). Doufám, že mě tato aplikace motivuje k tomu, abych meditovala častěji.

    OdpovědětVymazat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena