neděle 5. března 2017

Kokosový dort s banány



Dobrý večer, tento článek jsem mohla napsat už mnohem dřív, ale abych k Vám byla naprosto upřímná, prostě se mi nechtělo. Takže jsem lenosti zatnula tipec a řekla jsem si, že dneska Vám ho napíšu.
Tento článek bude o receptu na kokosový dort s banány, který jsem dělala pár týdnů zpátky. Je to celkem jednoduché, ale na druhou stranu taky pracné a dort se trochu rozpadá.
Takže pojďme na to! :)

Ingredience na těsto:
  • 1 šálek vlašské ořechy
  • 1 šálek kokos
  • 1 lžíce med
  • 2 lžíce kakao
 Ingredience na náplň:
  • 2 šálky kokos
  • 3 lžíce kokosový olej
  • 1 lžíce med/javorový sirup
  • 2 ks banán 
Ingredience na polevu:
  • 3 lžíce kakao
  • 2 lžíce kokosový olej
Postup: 
  • Do mixéru vložíme vlašské ořechy, kokos, med a kakao. Vymixujeme na hladkou hmotu, kterou navrstvíme do kulaté formy, kterou si vyložíme papírem. Jemně navýšíme i okraje.  (těsto)
  • Kokos, kokosový olej a med spolu vymixujeme dohladka. (náplň)
  • Na korpus poklademe na kolečka nakrájené banány, které ihned zakapeme citrónovou šťávou, aby nezhnědly. Navrstvíme kokosovou náplň a pěkně uhladíme.
  • Vrch ozdobíme kakaovou polevou, kterou připravíme následovně: kokosový olej rozpustíme a za stálého míchání přidáváme kakao. Roztíráme rychle, kakaová poleva tuhne ihned!
  • Odložíme do ledničky na 2 hodiny a podáváme. 

Doufám, že Vám tento dort bude chutnat stejně, jako mně. :)
Vaše Kikuš

0 komentářů:

Okomentovat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena