neděle 22. května 2016

Péče o nohy a focení

 

Krásné slunné odpoledne všem, kteří navštěvují můj blog, nebo si čtou tento článek. :)

Včera se u mojí mamky v salónu konalo takové menší posezení za účelem odpočinku a péče o naše nohy. Moje mamka už předtím byla na posezení ohledně péče o ruce, no a doma na mně péči vyzkoušela, jak na ruce, tak i vlasy. Byla jsem nadšená! Ze začátku mi teda ženšenový zábal na vlasy moc nevoněl, ale zvykla jsem si. Používaly jsme přírodní kosmetiku tianDe, která je vyráběná tradičními postupy čínské medicíny s využitím novější a pokročilejší technologie.




Výsledek této péče byl téměř okamžitý. Mé nohy se zbavily staré kůže a byly úžasně hladké. Jak vidíte na fotce, první částí péče o nohy byla koupel ve vodě s mořskou solí. No a jako dáreček jsme dostaly hadí tuk, mořskou sůl a poukázku na péči o pleť. :)

Dále bych se také chtěla zmínit, že mám momentálně na dobu neurčitou vypůjčený fotoaparát, který teď nedám z ruky. Hold - kdo si hraje, nezlobí. Včera i dnes jsem fotila o sto šest a s výsledky jsem spokojená.

Zatím se s foťákem učím pracovat, ale myslím, že to brzy budu mít v malíčku. Už jsem zvládla focení se stativem i s UV filtrem, takže myslím, že to nebude tak horké. Na výsledky se můžete podívat sami. :)

















Vaše Kikuš.


0 komentářů:

Okomentovat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena