pondělí 5. října 2015

Inspirace, úsměv a nevzdávání se

Všem Vám přeji dobrý večer. :) I těm, kteří ho třeba momentálně dobrý nemají. Taky se Vám stává, že strašně dlouhou dobu nemáte žádnou inspiraci? Přijde mi to jako věčnost. Neustále otevírám stránku, před sebou mám prázdný list a kurzor mi bije do očí. V hlavě mám hlas. Hlas, který říká napiš už něco, ale pořád nic nepřichází. Připadám si jako stroj. Stroj, kterému se neustále točí kolečka, pára stoupá nahoru, ale je tady problém. Stále žádná aktivita.
Potom, zničehonic se najde moment, kdy Vás inspirace přímo kopne. Možná si mě našla moje múza, která se na nějakou dobu vytratila. Možná potřebovala volno.
Jsem člověk, který by chtěl být originální. Mám vysoké nároky, což mě mnohdy omezuje. Opravdu ráda bych psala články, které budou originální a výjimečné. Jenže v dnešní době je bloggerů nespočet a prosadit se je těžké. Má tedy vůbec cenu být originální? Někdy i to, co nám přijde nudné, nezajímavé, je právě to, čím uděláme díru do světa. Člověk se musí neustále zlepšovat. Myslím, že nejlepší je psát o tom, co ten daný člověk právě prožívá, o co se zajímá apod. Dnešní doba je otevřena tolika možnostem. Byla by velká škoda jich nevyužít.
Můžeme psát o zážitcích z cestování, o vývoji elektroniky, o receptech aj. Jde o to, podělit se o své zkušenosti a někoho inspirovat. Tím můžeme vytvořit komunitu lidí, kteří mají společné zájmy a to vede k dalším pozitivním bodům.
 Jsem typ člověka, kterého nadchne určitá věc, ale pokud ji nedodělám co nejdřív, tak ji v mnoha případech nedodělám nikdy. Jsou dny, kdy nemám nápady vůbec, a pak jsou dny, kdy mám nápadů i deset.
Něco Vám povím. Někdy se cítím jako hlavní hrdina romantického díla, který bývá často osamělým jedincem nacházejícím se na okraji společnosti. Můžete mít kolem sebe kolik lidí chcete, ale někdy si prostě připadáte osamělí. Ale..co se takhle usmát, i když nám není nejlíp? Všimli jste si někdy toho, že Váš výraz se odráží ve vašich myšlenkách? Jednou jsem jela autobusem a moje nálada byla, jak se říká pod psa, ale ve chvíli, kdy jsem se usmála, všechno bylo hezčí. Zkuste to taky. ;) Usmívejte se, protože nevíte, kdo si vašeho úsměvu všimne a Vy mu zlepšíte den.
Češi jsou národem, který neustále spěchá a o hodně tím přichází. I na tom nejhorším dni se dá najít kousek světla. Najděte i ten svůj. :) Stačí se pozastavit a na chvíli se zamyslet.
Jak jsem už psala, nejlepší je psát o tom, co zažíváme. Dnes jsem byla po dlouhé době venku s kamarádkou, která tady pro mě byla již od školky. Z půlhodinky u kafe se vyklubaly tři hodiny nezastavitelné konverzace a jelikož se právě nacházím v období, kdy ke mě přilétají nové nápady a možnosti, inspirovalo mě to k tomuto článku.
Na závěr bych Vám jen ráda sdělila, že pokud právě teď zažíváte období rozhodování, otevírají se Vám nové možnosti, nebo jen máte špatnou náladu - poslouchejte svoje srdce, inspirujte se a nevzdávejte se, jen proto, že by to mohlo být těžké. Protože dobré věci vyžadují dřinu a úsilí. :)
 Vaše Kikuš.




4 komentářů:

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena