pondělí 1. června 2015

Když má babička na zahradě želvy a já si opakuju literaturu

Ahoj! :)
Včera bylo venku nádherně a jak jsem psala v předchozím článku, bylo to minimálně na procházku. Nakonec to skončilo tak, že taťka nám všem poupravil kola a taky se vypouštěl bazén, aby se mohl vyčistit a znovu napustit. Když taťka udělal vše, co potřeboval, vzali jsme kola a jeli za babičkou, která má momentálně v úschově želvy. :D Byly nádherné, krunýře měly vyhřáté od sluníčka a na želvy, byly překvapivě rychlé. Jelikož mají i nějaké malé želvičky, vypadá to, že jedna z nich brzy poputuje i k nám domů. Moje sestra si je totiž zamilovala.



Dneska jsem měla ředitelské volno, takže jsem nemusela utrpět hned po ránu šok "Pondělí je tady", ale vstala jsem o 20 minut později, než bych vstávala normálně do školy a jela jsem si vyřídit potravinářský průkaz, jelikož bych v létě měla mít brigádu u kebabu. Tak uvidíme, jak se to všechno vyvine. :) Během odpoledne jsem posedávala na zahradě, sestra si dovedla kamarádku a jelikož je to náš malý vodník, vlezla do bazénu, který byl čerstvě napuštěný a voda byla nehorázně ledová. Obdivuju ji, že tam vůbec vlezla. Mě by k tomu nikdo nedonutil, protože bych tam umrzla.
..V tuto chvíli můj nos cítí vůni jahod a mé oči se zaměřují na učebnici literatury, kterou za pár minut otevřu, abych si zopakovala Baroko v Čechách, protože mě zítra čeká písemka. No nic, přeji Vám pěkný zbytek dnešního večera. :)


Vaše Kikuš.

2 komentářů:

  1. Krásne korytnačky! :). Tvoj blog na mňa pôsobí dobrým dojmom :) tak ukľudňujúco, máš tu pekné fotky a píšeš tak prirodzene, že sa to dobre číta :) Pridávam sa k pravidelným čitateľom :)

    Budeme rady, ak zavítaš na náš blog o móde: A pair of friends :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti děkuji. Velice mě to potěšilo. :)

    OdpovědětVymazat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena