pondělí 29. června 2015

10 věcí, které miluju

1. Rodina
Rodina je pro mě v životě to hlavní. Jednou bych chtěla založit vlastní rodinu, takže to spolu souvisí. Na rodině je fajn to, že se všichni podporujeme a i když se navzájem provokujeme a mnohdy i nesnášíme, tak se i přesto máme rádi a nedali bychom na sebe dopustit. :)


2. Přítel
Můj přítel, to je moje zlatíčko. Ten největší poklad. Jsme spolu něco přes 9 měsíců a já si moc vážím toho, že jsme se poznali a jsme spolu. Podporuje mě v psaní tohohle blogu, stará se o mě, když se necítím zrovna nejlíp, tak mě obejme, abych věděla, že je tady pro mě a já ho prostě miluju.

3. Čokoláda
Tu bych mohla jíst pořád. Čokoládu, jako takovou zbožňuju, ale kdybych měla jíst čokoládový jogurt, zmrzlinu, nebo puding, tak to ne. To v lásce nemám. V zimě mám ráda, když se zabalím do deky a uvařím si horkou čokoládu. :3

4. Ovoce - jahody, třešně, mandarinky
Mmm..Ty mám opravdu nejradši. Nedávno, když mě přítel trochu naštval tím, že přijel pozdě a ani nedal vědět, snažil si mě udobřit tím, že mi natrhal třešně a kytku. A co myslíte, že jsem udělala? Vyměkla, no jak jinak. :)

5. Květiny
Květiny mám ráda, protože nádherně voní, každá má jinou barvu a jsou prostě krásné. Nejradši mám asi růže. Je jedno, jestli jsou červené, žluté, růžové, či bílé, jsou to růže.

6. Hudba
Nemám přímo vybraný styl hudby, jelikož dlouho nevydržím u jednoho stylu a přejdu k něčemu úplně jinému. Poslouchám jednoduše to, co se mi zalíbí. Ať už je to rap, pop, či rock.

7. Knihy 
Knihy se v mém životě objevují od malička. Když jsem byla malá a už jsem trochu ovládala čtení, četla jsem pohádky. Dnes čtu převážně fantasy, detektivky a povinnou četbu.

8. Zpěv
Zpívám od svého dětství. Často se mi stává, že si jen tak pobrukuju aniž bych si to uvědomovala. Některým lidem bych tím mohla lézt na nervy. Je to něco, co mě baví a když jsem naštvaná, tak mě zpívání uklidňuje. V kuchyni máme rádio, takže vždycky, když vařím, nebo uklízím, pustím ho naplno a zpívám. :)

9.Vonné svíčky
Vonné svíčky používám nejčastěji v zimě. Dám si horkou čokoládu, schoulím se pod deku, zapnu si film a zapálím svíčku, aby to v pokoji krásně vonělo. Líbí se mi pozorovat plamínek ohně, který svíčka vytváří.

10. Seriály a filmy
Strašně ráda sleduju filmy a seriály. Mezi mé nejoblíbenější seriály patří: The Walking Dead, The Pretty Little Liars, The Vampire Diaries, The Originals, About a boy aj. V kategoriích filmů u mě mají převahu komedie, romantické komedie, akční a fantasy. Nesnáším horory, protože se pak strašně bojím.

- A co milujete Vy?
Vaše Kikuš.

4 komentářů:

  1. Vo veľa veciach sa zhodneme :))

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. V mnoha věcech se shodneme jako např. rodina, přítel, Pretty little liars a mnoho dalšího. :)

    OdpovědětVymazat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena