čtvrtek 4. prosince 2014

My favorite applications

Ahoj :-)
Napadlo mě, co takhle napsat článek o mých oblíbených aplikacích? Můj mobil je doslova přecpaný aplikacemi. Někdy už se seká a já ho musím promazávat. :-D Ale řekla bych, že takhle to má většina lidí, která vlastní chytré telefony. Teď se vrhneme na aplikace, které používám nejčastěji.


  • MESSENGER
Aplikace, patřící k Facebooku. Usnadňuje chatování, je v ní spousta smajlíků a samolepek, můžeme posílat fotky.. Líbí se mi, že i když zrovna nejsem na Messengeru, přijde mi upozornění o příchodu zprávy. :-)

  • SNAPCHAT
Snapchat je super aplikace, která mi umožňuje poslat obrázek s popisem za krátkou dobu. Často si s kamarády takhle posíláme vtipné obrázky a smějeme se. :-)



















  • INSTAGRAM
Aplikace, kterou používám každý den. Mám ve sledování spoustu lidí a každou minutu je tam něco nového. Někdy to dá práci všechno "olajkovat". :-D

Na Instagramu je dobré to, že můžeme být "v kontaktu" s celebritami a vidět nejnovější videa a fotky jejich zážitků. Je to podobné jako u Twitteru. Na Instagramu kromě sledování lidí, také přidávám fotky. Tady je malá ukázka:                                                     
rodinné výlety
"Selfie"
"Fotky z domácnosti"













fotky s kamarády apod. :-)














Aplikací je samozřejmě nespočet. Každého baví něco jiného, každého zajímá něco jiného, takže můj názor je, že jakákoliv aplikace se u lidí dokáže prosadit. 100 lidí 100 chutí. :-)
To je dnes vše. Vaše Kikuš







2 komentářů:

  1. A teď si vem, že někdo jako například já, ještě nikdy nevlastnil dotykáč a má mobil starý 3 roky! :D Ne, že bych šíleně moc tyto aplikace chtěla, ale po těch letech už pokukuji po nějakém lepším telefonu a těším se, až to všechno budu moct odzkoušet na vlastní kůži. ^.^

    OdpovědětVymazat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena