středa 15. května 2019

Jógovinka #3

Milí čtenáři, zase vás po delší době zdravím. Už nějaký ten měsíc tady nebyl žádný jógový článek. Bylo to z toho důvodu, že jsem na jógu neměla vůbec chuť. Občas se stalo, že jsem si dala jen krátkou ranní rozcvičku nebo relaxaci před spaním, ale že bych vzala podložku a zacvičila si třeba na 30 minut, to ne.

Každopádně zase zajíždím do kolejí a snažím se cvičit jógu alespoň jednou týdně. Občas je to i vícekrát, ale jako základ je pro mě alespoň jednou. Po tak dlouhé pauze, když se k tomu člověk vrátí, tak si jen říká - panebože, proč já vlastně přestala? Vždyť je to super! Jsem skvěle odpočatá a rozhýbaná! No ale i takové věci se dějí :-D.

Takže mi držte palce, ať se to zase rozjede, protože jóga je prostě bezvadná. A já s vámi chci jednoznačně sdílet články z jógového prostředí. 

Tak snad se brzy uvidíme u dalšího článku. Mějte se krásně.

Vaše Kikuš. 




0 komentářů:

Okomentovat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena