čtvrtek 13. prosince 2018

24 dní vděčnosti - 14. Vánoce

Ano, čtete dobře. Blíží se Vánoce a já jsem za ně vděčná. Je to můj nejoblíbenější čas v roce. Miluju vánoční vůně, živý stromek, vánoční písničky, světýlka všude, kam jen jdu a celou tu atmosféru.

I když někdy nevím, co komu koupit, nikdy jsem Vánoce nebrala jako něco, co by mě mělo stresovat. Vždy se na ně těším už od září. :-D

Nebudu vám tady psát klišé ohledně dárků. Já miluju nakupovat dárky a dávat jich, co nejvíce. Jsem ráda, když můžu sledovat, jaké reakce vyvolávají.

Samozřejmě ale miluju i to, když se sestrou pečeme cukroví, posloucháme vánoční písničky či jíme štědrovečerní večeři všichni u jednoho stolu.

Nedokážu si představit, že bych Vánoce prožila bez lidí, které mám ráda. Jelikož Vánoce jsou hlavně od toho, abychom byli s rodinou.

Vaše Kikuš.
Zdroj: Tumblr

0 komentářů:

Okomentovat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena