středa 8. srpna 2018

My BUCKET LIST


Bucket list je seznam věcí, které chcete zažít než umřete. Jednoduše si sepíšete to, co chcete zkusit, zažít, udělat... Můžete si ho rozdělit do jednotlivých kategorií a napsat do něj cokoliv. Opravdu cokoliv. Jsou to vaše přání a sny, které si chcete splnit, takže je na vás, co vše do něj dáte. Já mám svůj bucket list sepsaný už delší dobu, ale poslední dny mě napadá čím dál více věcí, tak jsem si řekla, že ho aktualizuji a sepíšu rovnou tady.

1. CESTOVÁNÍ

  • Španělsko - vidět Barcelonu, hlavně tedy chrám Sagrada Família
  • Norsko - navštívit město Oslo
  • Thajsko - jet na Bali, cvičit jógu u moře, jíst ovoce, navštívit místní šamany...
  • Havaj - k tomu není co dodat <3
  • Indie
  • Nizozemsko - Amsterdam 
  • Roadtrip po Americe. Nebo alespoň se do té Ameriky dostat a vidět tyto místa: Las Vegas, New York, New Orleans, Tennessee, Miami...
  • Nový Zéland - vidět zdejší krásy přírody a Hobitín, i když jsem ty filmy nedokoukala nikdy celé. 
  • Irsko
  • Francie - Provence (levandulové pole, Marseille), Paříž
  • Řecko - Santorini (Oia, Fira, Imerovigli)
Zdroj: Tumblr

2. OSOBNÍ ROZVOJ
  • Chci si udělat Kurz Instruktora jógy
  • Jet na jógový pobyt v ČR i zahraničí
  • Pořádat jógový pobyt
  • neustále se vzdělávat, dělat různé kurzy
  • Jet na jógový festival Wanderlust
Zdroj: Google

3. ŽIVOT
  • Žít v dřevěné roubence, srubu...nebo jak to mám nazvat :-D někde v klidné přírodě, s krásným výhledem a možná někde u hor (i když turistiku nesnáším). A s terasou, kde bude dřevěná lavička, stolek, dvě huňaté deky, polštáře a moje kamarádka s kávou v ruce, či můj manžel. 
  • Mít boho/country svatbu
  • Mít dvě děti
  • Mít milujícího manžela, který mi bude pomáhat, bude mě podporovat v tom, co dělám a bude tady pro mě. Vždycky. A já pro něj.
  • Mít kamarádky na život a na smrt. A scházet se s nimi na kávu. A podnikat spoustu věcí.

Zdroj: Tumblr

4. DALŠÍ PŘÁNÍ
  • Vidět naživo delfína, možná si s ním i zaplavat :-D
  • Jíst v restauraci s úžasným výhledem na moře
  • Vyzkoušet si surfování
  • Nechat si udělat čtení z palmových listů (i když u tohohle trochu váhám)
  • Udělat si tetování
  • Napsat vlastní knihu
  • Letět balónem
  • Udělat piknik, kde bude můj přítel/manžel, spoustu jídla a šampaňské
  • Dobře vychovat děti a být jejich inspirací
  • Vidět korály a různé krásy pod vodou při potápění
  • Zažít koupání pod vodopádem
  • Spát v týpí
  • Pozorovat východ slunce
  • Zažít typické country vystoupení v nějakém podniku
  • Setkat se s Markétou Frank, protože je pro mě inspirací :)
Zdroj: Tumblr

A to je zatím vše. Určitě budu seznam postupně aktualizovat... A co vy? Jaké jsou vaše sny?
Vaše Kikuš.

2 komentářů:

  1. Krásný list <3 Tyto přání si vždy píšu do diáře a každý den se na to dívám! Přeji štěstí aby se každičké přání splnilo :)

    All About Candys Life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, také ti přeji, aby se ti splnily tvá přání. :-)

      Vymazat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena