neděle 26. listopadu 2017

Knihy s jógovou tématikou #3

Milí čtenáři, přináším vám další díl článků s tipy na esoterické knížky. :-)
Nebudu zdržovat a rovnou se na to vrhnu.

1. Mapa věčnosti
Kniha popisuje náš svět - naši realitu. Realitu věčnosti. Také odhaluje naši pravou, duchovní identitu. V knize se doktor Eben Alexander dělí se čtenáři o některé příběhy (duše přežije smrt), které mu lidé vyprávěli a dává je do souvislosti s tím, co o putování duše hovoří světové duchovní tradice.
Knihu bych vám určitě doporučila. Najdete v ní krásné myšlenky. Já už ji četla dávno, ale teď, když jsem v ní listovala, tak jsem se musela pousmát. - Já si ráda zajímavé myšlenky zvýrazňuji. :-)


2. Do nebe a zpátky
Tato kniha je psána podle skutečné události. Zaměřuje se na americkou lékařku, která se v roce 1999 vypravila do Chile a při sjíždění vodopádu na kajaku zůstala uvězněná v peřejích a utopila se. Později se ale probrala k pozemskému životu. V nebi měla zvláštní prožitky, které v knize popisuje. Kniha je pěkná, dokonce i s fotkami. Jen se připravte na to, že je v knize velmi často zmiňován Hospodin. Já jelikož netíhnu přímo k nějakému náboženství, tak mi to trochu vadilo. I tak jsem ale knihu dočetla a stálo to za to. :-)


3. Osud jako šance
Jeden z nejznámějších zástupců esoterické psychologie Thorwald Dethlefsen v této knize podává informace o základních otázkách astrologie, homeopatie a reinkarnace. Konfrontací moderního systému s prastarým věděním se nám otevírá cesta ke spoluzodpovědnosti za vlastní osud. Díky této knihy jsem se dozvěděla spoustu informací o duších. Jen se musíte prokousat odbornou terminologií. Občas je kniha až moc vědecká.


4. Hlas poznání
Další skvělá knížka Dona Miguela Ruize. Ruiz v této knize připomíná jednu hlubokou pravdu: Chceme-li skončit s emočním utrpením a obnovit svou radost, musíme přestat věřit lžím, které jsou většinou o nás samých. Kniha ukazuje, jak obnovit víru v pravdu a vrátit se ke zdravému rozumu.
Já k tomu řeknu jen tohle: Naše dokonalost spočívá v tom, že jsme nedokonalí. Jednoznačně doporučuju!


5. Probuzení do duchovního světa
Tato kniha je vhodná pro ty, kteří se zajímají o šamanismus. Kniha se zabývá tématy jako jsou: Tvorba rituálů a obřadů zaměřených na léčení a proměnu, práce se sny, písněmi a uměleckými vizemi k posílení šamanské praxe, opětovné spojení s přírodou za účelem léčení sebe sama a celé planety aj.


Četli jste už nějakou z nich? A co na ni říkáte? :)
Vaše Kikuš.


0 komentářů:

Okomentovat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena