pondělí 16. ledna 2017

Silvestr, kreativní odpoledne a nový zážitek

Pěkný večer. :) Je to už pár dní od mého posledního příspěvku, ale dnes to napravím a přicházím s dalším článkem.
Za poslední dny se toho událo celkem dost. Z Vánočních svátků bych ráda zmínila Silvestra, kterého jsem strávila na Slovensku. Poprvé jsem na Silvestra nebyla s rodiči buď mými nebo mého přítele, ale byli jsme se super bandou a skvěle jsme si to užili. Tancovali jsme, holky nám hrály na harmoniku, povídali jsme si apod. Na Nový rok jsme potom šli sáňkovat, jelikož na Slovensku, na rozdíl od nás, byl sníh. :)

To už je ale pasé. Mám tady i dost čerstvou věc a tou je náš nový přírůstek do rodinného kruhu. Je to malé, chlupaté, roztomilé a velmi zvídavé stvoření, které se jmenuje Caty - jasně, je to kočka.
Jeli jsme si pro ni včera, ve tři čtvrtě na 8 večer. Byla to taková hurá akce. Prostě jsme viděli inzerát, zavolali a hned jeli. Caty má velmi zvláštní zbarvení - bývala majitelka jej nazvala: želví“. Ráda bych přidala nějakou fotku, ale je to malý raubíř, který si z obýváku dělá schovku a věčně je někde pod gaučem. Snad se někdy poštěstí. :)
Také musím zmínit, že dnes jsme se doma věnovali kreativním činnostem. Poslední dobou je u nás v oblibě gravírování skla. Taťka na to má přístroj, takže to můžeme zkoušet i doma. Jelikož o víkendu nakoupili skleničky, dneska jsem si to poprvé mohla vyzkoušet i já. Řeknu Vám, že to vypadalo těžce, ale nakonec to bylo snadné. Měla jsem celkem lehký obrázek, takže tvorba mohla trvat tak maximálně 15 minut. Zde se můžete podívat na výsledek:
Symbol Óm

Po gravírování jsme se se sestrou zavřely v obýváku, pustily jsme si meditační hudbu, pobraly pastelky, fixy a jiné malovací potřeby a vybarvovaly jsme mandaly. Já jsem si dala poněkud vysokou laťku, jelikož jsem si na vybarvování vybrala asi tu největší mandalu v celých omalovánkách. Taťkovi málem vypadly oči z důlku, když to viděl. On se k nám totiž později přidal a dobarvoval si tu svoji. Bylo to super odreagování a zároveň jsme měli možnost dělat takovou skvělou relaxační činnost všichni společně. :)

Posledních pár dní je u mě ve znamení ponoření se do sebe, věnování se kreativním činnostem a seberozvíjení. Minulý týden jsem poprvé vyzkoušela šamanské cestování a pořád mám z toho trochu smíšené pocity. Každopádně bych se na tohle chtěla zaměřit trochu víc, tak uvidíme, jak to půjde dál. :)


Přeji Vám krásný zbytek večera i týdne. Já už se nemůžu dočkat víkendu, protože mě čeká oslava 18. narozenin. :)
Vaše Kikuš.

4 komentářů:

  1. Nový přírůstek do rodiny ♥ Moje babička má taky kočičku s tímhle zbarvením :D Když nám poprvé řekli, že se tomu tak říká, tak jsem celkem koukala - ale svým způsobem to sedí :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle clanek sem otevrela predevsim diky tomu novymu clenu a ... tady zadna fotka! Honemm honem napravit ;) To gravirovani skla vypada skvele. Ja sem na tohle leva :(

    OdpovědětVymazat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena