neděle 15. května 2016

Muž, jehož myšlenky dokáží zaujmout

Krásné nedělní ráno :)
Sedím v obývacím pokoji na gauči a slyším jen ťukání do klávesnice, které vychází z mého notebooku, ale také z počítače od mé matky, jelikož se právě snaží napsat svůj první článek na blog. Ráno jsem jí s tím trochu pomáhala a chvílemi jsem myslela, že se zblázním. Každopádně se obávám, že když teď bude psát blog i ona, tak se tam bude mnohdy zmiňovat i o mně. :D Asi chápete mé obavy.
No, ale teď už se přesuňme jinam. Dnes jsem si pro Vás připravila takový inspirativní článeček. Včera v noci, když jsem si opět hrála na noční sovu jako každý víkend, jsem projížděla internetové stránky, blogy apod. Narazila jsem na jednoho muže, jehož video jsem viděla už kdysi a tentokrát mě zaujal znovu. Jmenuje se Richard Williams, ale známější je pod jménem Prince Ea. Je to americký rapper a youtuber. Má velmi zajímavé myšlenky se kterými mohu jen souhlasit. Většina jeho videí je bohužel v angličtině, ale některé jsou se slovenskými titulky. Když jsem si video pustila, okamžitě jsem byla jako vyoraná myš a hltala jsem každé jeho slovo. Jeho myšlenky mají tak hluboký význam, že ve mně vytvořily takový zvláštní pocit, který mi vydrží zřejmě dlouhou dobu.
Zde je ukázka jeho videí:


Věřím, že Vás zaujme stejně, jako zaujal mě. :) Pokud máte zájem, určitě se podívejte i na jeho Instagram, kde najdete spoustu inspirativních obrázků.

Vaše Kikuš.




0 komentářů:

Okomentovat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena