sobota 7. května 2016

Hokej a oslava


Krásný večer :)
Před pár minutami jsem vylezla z vany a jsem úplně uvolněná. Jako kdybych ze sebe všechny starosti a nervy shodila. Dnes mám pro Vás článek o mém včerejším fandění a dnešní oslavě. :) Nebudu to dále okecávat a jdu na to.

Včera po škole přijel Tomáš, protože u nás spal. Jak jistě víte, právě probíhá Mistrovství světa v ledním hokeji. Takže jsem ho předem varovala, že se mnou bude koukat na hokej. Hodně remcal, jelikož on hokej ani fotbal nemá rád. Auta a kola, to je jeho, ale sport jako takový? To nee. :D Musela jsem se smát, protože během toho, co jsem sledovala hokej, on chatoval na Facebooku a vždy, když jsme dali Rusům gól a já zařvala z plných plic, zapojil se i on a byl slyšet na celý barák. Tomu říkám fanoušek. :D Ale splnilo to účel. Velmi mě tímto rozesmál. :)

No a dnes se konala oslava. Můj bratr má zítra 15 let, takže to je big thing. Měl opravdu nádherný dort, jehož návrh si sám našel na internetu a musím podotknout, že byl výborný. Obdivuju toho, kdo si s tím dokázal dát takovou práci, já bych na to neměla nervy. :D

Během oslavy panovala dost bláznivá nálada. Důkazem jsou i fotky, které Vám tady přidám. Počasí nám také skvěle vyšlo, akorát že foukal silný vítr, takže občas bylo ve stínu chladno a my jsme utíkali na sluníčko. Kromě dortu jsme tedy využili i tohoto počasí a vyzkoušeli náš zahradní gril, jestli nezůstal v zimním spánku. Což nezůstal. Ba naopak. Bylo to velmi chutné první letošní grilování.
S mojí mamčou





Pokračuju v psaní, ale najednou mě přerušila akce, kterou předvedli čeští hokejisté. GÓÓÓL! A už vedeme 1:0.
Mezitím, co přidávám fotky k tomuto článku Češi opět válí! Je to tam! Další gól! Nestíhám fandit a psát článek, takže se s Vámi loučím a přeji Vám krásný zbytek víkendu. :)
Vaše Kikuš.

0 komentářů:

Okomentovat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena