neděle 1. listopadu 2015

Halloweenská tančírna a procházka v Dobré


Krásný nedělní večer! :) No, možná není krásný pro všechny, jelikož zítra nás čeká škola či práce, ale i tak Vám přeji, aby byl alespoň pohodový.
Včera bylo 31. října, což znamená, že byl Halloween. Já a můj přítel jsme měli koupené lístky na Halloweenskou tančírnu, takže náš plán byl jasný. Celý týden jsme zvažovali, jestli půjdeme za masky, nebo ne. :D Tomáš byl proti, ale v pátek, den před akcí, souhlasil, že si vezme kostým a půjde za upíra. Naše kostýmy byly spíš jen tak, "aby se neřeklo". Každopádně nám to nevadilo.

Přípravy byly v plném proudu. Já měla jít za čarodějnici. Chtěla jsem si nakreslit pavučinu na líčko, ale nebyla jsem moc zručná. Vyšlo to až na potřetí a to mi ji kreslil Tomáš. Musím ale uznat, že se mu povedla. I přesto, že mu to trvalo deset minut, protože jsem se neustále smála.

Jedlá dekorace :D

Tančírna začínala v sedm, ale my jsme vycházeli v osm. Počítali jsme s tím, že než se akce rozjede, bude to chvíli trvat. Překvapivě byl plný parket a všude plno lidí. Občas se nedalo na parketu ani pořádně tancovat, nebo vůbec hýbat. Ale i tak jsme si to užili. Bylo fajn, že jsme tam byli taková velká parta, takže jsme se zabavili. A co je hlavní, moje nejlepší kamarádka ze základní školy mě opravdu hodně podpořila. Přinesla mi tím do života nádhernou životní lekci.

Další den, tedy dneska, jsme jeli do Dobré, protože Tomáš a můj nejlepší kamarád Radek jeli pro svá auta ke karosáři. Do Dobré jsme jeli autobusem a ten byl doslova nacpaný, protože všichni jeli na hřbitov. Bohužel, vyskytl se háček. Kluci zapomněli napsat, v kolik přijedou, takže karosář nebyl doma. Což znamená, že jsme v Dobré chodili všude možně, abychom zabili čas. Za ty dvě hodiny, co jsme strávili venku chozením, nám všem byla pořádná zima. Řekla bych, že se ze mě pomalu, ale jistě stával rampouch. Ještě, že měl Tomáš alespoň rukavice. Malá záchrana. :)

Asi hodinku jsme seděli na lavičce u kostela. Já jsem fotila vše, co mě zaujalo a ostatní se schovávali před objektivem. :D Poté jsme se ještě procházeli a nakonec jsme šli pro auta.

 Vyřídili jsme to poněkud rychle no a závěrečnou zastávkou byl hřbitov. Zapálili jsme svíčky (no, spíše Tomáš, protože já a zapalovač nejsme kamarádi), a pak mě odvezl domů. Je zvláštní, že i hřbitov má své specifické kouzlo. Když tam jdete večer a všude hoří svíčky, to je nádhera. A kolik lidí se tam sejde..

Vaše Kikuš. 


2 komentářů:

  1. Pekné fotky :)

    Pozývam vás aj na giveaway, ktorá je na mojom blogu : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/10/jesenna-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena